اجرای طرح "چله گجه‌سی" در ۸ ایستگاه؛

میوه‌های شب یلدا با نرخ مصوب در سطح شهر عرضه می‌شوند

1400/09/30 - 13:56 - کد خبر: 56159 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: با وجود تقاضا برای میوه در روزهای اخیر و نوسانات قیمت در سطح شهر، قیمت محصولات در غرف منتخب سازمان از هفته گذشته تاکنون طبق نرخ مصوب بوده و افزایش قیمت نداشته است.

به گزارش نصر،  ابراهیم محمدی در خصوص اجرای طرح "چله گجه‌سی" عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از افزایش نرخ میوه در این شب‌ها، سازمان با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیداتی اقدام به اجرای "طرح چله گجه سی" در غرف منتخب تحت نظارت این سازمان کرده است.
وی ادامه داد: در این طرح که برای اولین بار و به صورت پایلوت در ۸ غرفه اجرا شده است، میوه‌های ویژه شب یلدا در ایستگاه‌های منتخب سازمان واقع در نقاط مختلف شهر با نرخ مصوب توزیع می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین در بازدید میدانی از این غرف اعلام کرد: در ایام شب یلدا مجموعه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز همه تلاش خود را برای داشتن شب یلدای متفاوت برای شهروندان محترم به کار خواهند بست.
 طرح چله گجه‌سی در ایستگاه‌های منتخب؛ شهرک امام(ره) -خیابان دامپزشکی-شهرک نور-فلکه قائم-اول جاده باسمنج-خیابان توانیر-شهرک اندیشه- زعفرانیه فلکه دکتر حسابی اجرا شده است.
انتهای پیام/
میوه‌های شب یلدا با نرخ مصوب در سطح شهر عرضه می‌شوند منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار