به دنبال مطالبات شهروندان؛

طرح ساماندهی دستفروشان و وانت‌ بارها از امروز اجرا می‌شود

1400/09/06 - 15:22 - کد خبر: 54916 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری شهردار تبریز از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارهای سطح شهر از بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی در گفتگویی با اعلام این خبر، گفت: به دنبال مطالبات مستمر شهروندان محترم مبنی بر مشکلات ناشی از سد معبر توسط دستفروشان و وانت‌بارها، طرح ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها از بعدازظهر امروز اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای ساماندهی افرادی است که از طریق فروش میوه و تره‌بار و ... به وسیله وانت‌بار درآمد کسب کرده و ارتزاق می‌کنند و عقیده داریم که این ساماندهی موجب می‌شود که این عزیزان بدون مشکل بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
معاون خدمات شهری شهردار تبریز تاکید کرد: اجرای این طرح از طرفی پاسخ به مطالبات به‌حق شهروندان است که خواستار رفع سد معبر توسط دستفروشان و وانت‌بارها شده اند.
وی افزود: با ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها، معضل ترافیک در اغلب معابر و خیابان‌ها برطرف شده و تردد شهروندان با وسایل نقلیه بدون مشکل انجام خواهد شد.
قربانیان در خصوص جزییات این طرح عنوان کرد: طرح ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه ششم آذر از حوزه شهرداری منطقه ۱ تبریز آغاز می‌شود و تا ساماندهی همه مناطق ادامه خواهد داشت.
وی گفت: شهرداری بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون مسئول رفع سد معبر است و ما در اجرای این طرح با نیروی انتظامی همکاری نزدیکی خواهیم داشت.
به گفته معاون خدمات شهری شهردار تبریز، طبق اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها، محل‌هایی در مناطق دهگانه شهرداری تبریز و در نزدیک‌ترین محل برای استقرار آنها مشخص شده است.
انتهای پیام/
طرح ساماندهی دستفروشان و وانت‌ بارها از امروز اجرا می‌شود منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار