تقدیر از شهروند فعال در حوزه محیط زیست در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز

1400/08/23 - 10:16 - کد خبر: 54126 نسخه چاپی

نصر: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این شورا، از زلفعلی جوادی به عنوان شهروند فعال در حوزه محیط زیست تقدیر کردند.

به گزارش نصر، فریدون بابایی اقدم رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص فعالیت‌های این شهروند گفت: از چند سال قبل در جریان  اقدامات آقای جوادی در دره عینالی بودیم و کوهنوردان همواره شاهد نهال‌های کاشته شده توسط وی در آن منطقه هستند. 
وی ادامه داد: به دلیل اقدامات جالب و قابل تقدیر آقای جوادی، از اقدامات وی به عنوان شهروندی مسئولیت‌پذیر قدردانی می‌کنیم تا الگویی برای دیگر شهروندان باشد. 
همچنین زلفعلی جوادی در جریان تقدیر شورای شهر از وی گفت: من یک کوهنورد بودم، بعد از مدتی که نتوانستم ادامه دهم، به عینالی پناه بردم. بنده عاشق عمران و آبادانی هستم و وظیفه همه ما است که برای آبادانی شهر و کشور تلاش کنیم. 
وی افزود: من حدود 700 درخت در عینالی کاشته‌ام. آنجا مشکل آب وجود دارد و متاسفانه نمی‌توانم برای همه درختان کاشته شده به‌موقع آبرسانی کنم. 
حجت‌الاسلام رسول برگی رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز ضمن قدردانی از اقدامات این شهروند فعال حوزه محیط زیست، گفت: از آقای شهردار می‌خواهیم طی بازدید از محل، دستور لازم در این مورد را ارائه کند.
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز، همچنین از علی‌رضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز به دلیل کسب رتبه در رویداد ملی سکوی پرتاب نوین ساخت در سطح کشور تقدیر شد.
انتهای پیام/
تقدیر از شهروند فعال در حوزه محیط زیست در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار