از سوی شهردار تبریز مطرح شد؛

فرش قرمز شهردار تبریز زیر پای سرمایه گذاران

1400/07/25 - 10:18 - کد خبر: 52594 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: من امروز به راحتی اعلام می‌کنم برای کمک به سرمایه‌گذاری هرکاری انجام می‌دهم و اگر سنگی جلوی پای سرمایه‌گذار انداختم در رسانه‌ها اعلام کنند.

به گزارش نصر، "عباس رنجبر" در بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دنبال تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تبریز هستیم و اعتقادم این است که مدیریت سازمان باید با دیدگاه خاصی به دنبال کارها باشد؛ سازمان سرمایه‌گذاری در شرف تشکیل است.
وی ادامه داد: متاسفانه، سازمان عمران و بازآفرینی شهری در اساسنامه تصویب نشده است.  
وی افزود: فردی که می‌خواهیم برای این کار بیاید، فرد بالایی در تهران است که راضی نمی‌شود برای این پست بیاید، ما اگر می‌خواهیم تحول خاصی انجام دهیم باید افراد درستی که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند، بر سرکار بیایند.
شهردار اظهار کرد: با تخطئه خود و شهر مشکلات برطرف نخواهد شد، اگر می‌خواهیم شهرمان را توسعه دهیم باید دیدگاه‌ها فراتر از شهرداری باشد، ما زیر پای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم.
رنجبر گفت: اینکه وضعیت اصفهان با تبریز را مقایسه کنیم ابتدا باید عملکرد اداره گردشگری، مالیات و راه و شهرسازی اصفهان و تبریز را مقایسه کنیم، در اصفهان برای پادگان ماده صد تعیین کرده‌اند و پولش را به حساب شهرداری واریز کردند.
وی اضافه کرد: اما در تبریز افتخار ادارات این است که پیش وزیر بگویند به شهرداری ۵۰ میلیارد بدهی داشتیم و با لابی آن را ۲۰ میلیارد کردیم.
وی تاکید کرد: من امروز به راحتی اعلام می‌کنم برای کمک به سرمایه‌گذاری هرکاری انجام می‌دهم و اگر سنگی جلوی پای سرمایه‌گذار انداختم در رسانه‌ها اعلام کنند.
شهردار در پایان اظهار داشت: اگرچه عملکرد شهرداری در چهارسال گذشته بسیار ضعیف بوده است اما باید نقش مسائل اقتصادی را هم در نظر بگیریم.
انتهای پیام/
 فرش قرمز شهردار تبریز زیر پای سرمایه گذاران محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار