رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز؛

ایمنی شهروندان، اولویت ما در قطار شهری است/ ضرورت تسریع در اجرای پروژه

1400/06/18 - 11:31 - کد خبر: 50530 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز ایمنی شهروندان را اولویت شورای شهر در حوزه قطار شهری توصیف کرد.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز اظهار کرد: باید خسته نباشید بگوییم به تمام کسانی که نهایت تلاش خود را برای راه اندازی قطار شهری به کار بسته اند.
او ادامه داد: عمده بحث ما در حوزه قطار شهری، تفاوت هایی است که مترو تبریز با سایر کلانشهرها از جمله در سرعت پیشبرد پروژه، طراحی ایستگاه ها، بهره وری از دستگاه های بی تی ام و... دارد و معتقدیم باید با تلاش بیش تر، وضعیت خود را به حد استاندارد برسانیم.
او در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سانحه سال گذشته در خط یک قطار شهری تبریز، تاکید کرد: اولویت ما در حوزه مترو، ایمنی شهروندان است. مسائل مختلفی در بروز سانحه دخیل بودند که از جمله می توان به مشکل فنی در خط اشاره کرد و امروز در این بازدید بر ضرورت اصلاح بخشی از مسیر تاکید شد.
دهقان نژاد همچنین تصریح کرد: از دیگر عواملی که می تواند در تسریع اجرای خط یک قطار شهری موثر باشد، می توان به هماهنگی هرچه بیش تر سازمان قطار شهری و شرکت بهره برداری آن اشاره کرد.
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: دغدغه ما در حوزه مترو، دقیقا همان دغدغه مردم و کارشناسان است و قطعا با حل مشکلات و اتمام پروژه به ویژه خط یک، بسیاری از این دغدغه ها حل خواهد شد.
انتهای پیام/
ایمنی شهروندان، اولویت ما در قطار شهری است/ ضرورت تسریع در اجرای پروژه منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار