رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

مترو یک ضرورت است/ قدردانی از معماری اصیل ایستگاه‌های جدید

1400/06/18 - 11:08 - کد خبر: 50528 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پروژه مترو را یک ضرورت توصیف کرد و گفت: قرار نیست با این پروژه به صورت سلیقه‌ای برخورد شود و اعضای شورا بر ضرورت آن واقف‌اند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام رسول برگی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: تشکر می کنیم از تمام کسانی که برای پیشبرد مترو تبریز با رعایت استانداردهای بین المللی تلاش می کنند.
او ادامه داد: می دانیم که فعالیت در پروژه مترو به ویژه با وجود مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، کار سختی است اما این عشق و علاقه است که باعث پیشرفت کار می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: شیوه معماری اصیل ایرانی-اسلامی که برای ایستگاه های مترو به کار گرفته می شود، یادگاری بزرگی برای همشهریان است و در کنار طراحی مدرن، به شکلی ویژه جلب توجه می کند.
او همچنین درباره رویکرد شورای ششم شهر تبریز درباره مترو، تاکید کرد: مترو یک ضرورت است. با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبوریم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم.
برگی با بیان اینکه قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه ای برخورد شود، اضافه کرد: اعضای شورا بر ضرورت اجرا و تکمیل قطار شهری واقف اند و در این مسیر با تمام قدرت در کنار مدیران و کارکنان این پروژه هستند.
او همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه هم اکنون حدود ۸۰۰نفر در این پروژه مشغول فعالیت هستند، امیدواریم طبق وعده هایی که داده شده، در سریع ترین زمان ممکن شاهد تکمیل خط یک قطار شهری تبریز باشیم.
انتهای پیام/
مترو یک ضرورت است/ قدردانی از معماری اصیل ایستگاه‌های جدید منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار