گزارش نصر در خصوص حقوق های نجومی در شهرداری تبریز نتیجه داد:

اولتیماتوم برگی به مدیران شهرداری: ارایه لیست آقا زاده ها و مدیران بازنشسته

1400/06/14 - 11:09 - کد خبر: 50254 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: لیست مامور به خدمت‌ها، لیست جذبی‌ها، پاداش‌های پرداختی و لیست مدیرانی که از موعد بازنشستگی‌شان گذشته ولی بازنشسته نمی‌شوند را تا پایان ساعات اداری امروز باید شهرداری به شورای شهر تحویل دهد.

به گزارش نصر، "رسول برگی" خطاب به سرپرست شهرداری تبریز گفت: آقای سلیمانی چندین بار نامه زده ایم اما متاسفانه جوابی نیامده است.
وی ادامه داد: وقتی در مورد جذب برخی افراد سوال می پرسیم می‌گویند به دستور شهردار وقت بوده است.
وی تصریح کرد: با اینکه این صحبت ها شده است اما در روز های اخیر شاهد اتفاقات دیگری بوده ایم.
برگی گفت: شهرداری تبریز چرا از تحویل لیست نیروهای وارد شده به شهرداری امتناع می‌کند؟
وی تاکید کرد: قرار بود این لیست را تا ۴۸ ساعت تحویل دهد نه بعد از ۴۸ روز؟
وی گفت: لیست مامور به خدمت‌ها، لیست جذبی‌ها، پاداش‌های پرداختی و لیست مدیرانی که از موعد بازنشستگی‌شان گذشته ولی بازنشسته نمی‌شوند را تا پایان ساعات اداری امروز باید شهرداری به شورای شهر تحویل دهد.
وی اضافه کرد: چرا فقط آقازاده ها و فامیل زاده ها در شهرداری جذب شده اند؟ چرا یک نفر از افراد فقیر و مستضعف وارد شهرداری نشده اند؟
وی خاطرنشان کرد: در نامه ارسال شده لیست اسامی کسانی که سال ۱۴۰۰ وارد شهرداری شده اند و لیست اسامی بازنشستگان و لیست کسانی که پاداش دریافت کرده و مقدار و منبع آن را خواسته ایم و گفته ایم این را مشخص کنید.
انتهای پیام/
اولتیماتوم برگی به مدیران شهرداری: ارایه لیست آقا زاده ها و مدیران بازنشسته محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  علی اصغری   3 سالها پیش  

زنده باد آقای برگی / آقای برگی لطفا کسانی که مدیران چندین ساله هستند و از یک صندلی به صندلی دیگر جابجا می شوند را هم اعلامکنید تا کمی هم استراحت کنند. من با سابقه 10 ساله و فوق لیسانس مطمئنا از خیلی از مدیران بهتر کار میکنم.

  طالبی   3 سالها پیش  

احتراما در شهرداری از سنوات گذشته عده زیادی با سفارش مدیران واعضای شورا بدون مقررات جذب شده اند وکسی توان بر خورد با انهارا نداردوپولهای مردم حرج این اقازاده ها می شود ایا حیف ومیل بیت المال نیست

  م خ   3 سالها پیش  

سلام درود به آقای برگی از شما تقاضا می کنم این آقازاده ها را در پست کلیدی هستند از بین ببر مردم ناراحت ومریض می شوند موسایی فقط فامیل های خودشان جذب کرده این معر وف است ما بقی همین طور است زودتر اقدام کن تشکر
پژوهشیار