مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی؛

محدودیت‌های جسمی و حرکتی، مانعی برای درخشش در عرصه‌های ورزشی نیست

1400/05/20 - 13:51 - کد خبر: 48913 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره تلاش‌های فرزانه عسگری، بانوی راه یافته به پاراالمپیک 2020 توکیو، گفت: این موفقیت ها نشان می دهد، محدودیت های جسمی و حرکتی، مانعی برای درخشش در عرصه های ورزشی و اجتماعی نیست و در این جایگاه ارزشمند، توانمندی های خود را همواره به نمایش می گذارند.

به گزارش نصر، فرگل صحاف در آیین تجلیل از بانوی ورزشکار راه یافته به پاراالمپیک 2020 توکیو، شکوفایی استعداد های زنان را حاصل حمایت، گسترش و فراهم شدن زمینه ی فعالیت های همه جانبه در ابعاد مختلف فرهنگی- ورزشی عنوان کرد.
وی حضور زنان در عرصه های ورزشی بین المللی را نشان از جایگاه والای زن در  جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این راستا سازمان  بهزیستی  عنایت ویژه ای به امر ورزش افراد دارای معلولیت جهت بهبود وضعیت جسمانی و پیشگیری از پیشرفت معلولیت آنان داشته و همواره تمام تلاش خویش را جهت گام نهادن آنان در عرصه های مختلف می‌کند.
وی موفقیت‌های این قشر را  دلیلی برای افزایش  انگیزه ی سایر افراد دارای معلولیت دانست و گفت: جایگاه افراد دارای معلولیت راه یافته به پاراالمپیک، فراتر از کسب مقام و رنگ مدال است و این افراد شایستگی خویش را با اهتمام خویش به بهترین شکل، اثبات کرده اند.
محمدرضا جروقی - رییس اداره بهزیستی شهرستان میانه نیز اخلاق شایسته، پشتکار و اهتمام ویژه را از خصوصیان بارز خانم فرزانه عسگری عنوان کرد.
 فرزانه عسگری نیز در این آیین با بیان مراحل مختلف تمرینات، آمادگی ها و انتخاب برای رقابت های پاراالمپیک در رشته تیر و کمان،  اظهار امیدواری کرد تا با توکل بر خدا و  دعای خیر مردم شریف، به مقام مورد انتظار دست یابد.
به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، وی کسب مقام دوم کشوری در سال 1390 ، مقام سوم کشوری در سال 1395، کسب مقام دوم کشوری در سال 1398، مقام  اول تیمی در سال 2017، مقام چهارم جهانی در سال 1400 را از افتخارات ورزشی خود عنوان کرد.
فرزانه عسگری دارای تحصیلات  فوق لیسانس  مدیریت مالی هستند.
انتهای پیام/
محدودیت‌های جسمی و حرکتی، مانعی برای درخشش در عرصه‌های ورزشی نیست خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار