عضو شورای شهر تبریز؛

حقوق کارکنان شهرداری نباید کاهش یابد

1400/05/17 - 11:47 - کد خبر: 48722 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به اینکه اغلب کارکنان شهرداری اقساط پرداخت می کنند، لازم است تا حقوق آنها به موقع پرداخت شود.

به گزارش نصر، حکیمه غفوری در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز اظهار کرد: مشکل اساسی شهرداری که تنش زا و باعث عدم اعتماد شده، نیروی انسانی است و باید در کنار گزارش مالی، حتما گزارش نیروی انسانی نیز داده شود. 
او ادامه داد: چند روز است که در مورد یکسان سازی حقوق کارکنان با بنده تماس می گیرند که حقوق چندین نفر چند میلیون کاهش یافته است. به شخصه معتقدم نباید به این میزان حقوق کاهش یابد و لازم است تا اشل ها بصورت شفاف به کارکنان اعلام شود. 
عضو شورای شهر تبریز گفت: معمولا در دوره های گذشته شاهد بودیم که در دوره های سرپرستی تغییراتی ایجاد می شود که اگر این دوره نیز چنین تغییراتی وجود دارد، با هماهنگی شورا اتفاق بیفتد.
او با تاکید بر پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری تبریز اظهار کرد: این ماه حقوق کارکنان در ۱۲، ۱۳ ماه پرداخت شده است. خانواده ها اکثرا اقساط پرداخت می کنند و برای همین حقوق باید با حضور دکتر سلیمانی به عنوان سرپرست شهرداری تبریز به موقع پرداخت شود.
غفوری در ادامه در خصوص شهر دوستدار کودک گفت: ما در آیین اسلامی به روانشناسی کودک بیش از همه توجه می کنیم و در این ارتباط طرح ها باید با متدهای ایرانی و اسلامی اجرا شود.
انتهای پیام/
حقوق کارکنان شهرداری نباید کاهش یابد منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار