مسیٔول کمیته رولر اسکی استان؛

آذربایجان شرقی سرشار از استعدادهای رولر اسکی است

1400/04/30 - 19:41 - کد خبر: 47792 نسخه چاپی

نصر: مسیٔول کمیته رولر اسکی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی این رشته ورزشی در استان گفت: آذربایجان شرقی سرشار از استعدادهای رولر اسکی است.

به گزارش نصر، پوریا شاهمرادپور عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار افزود: دوره آموزشی یک هفته ای با تدریس آقای شمشکی در پیست یادگار امام تبریز  و در آخرین روز برنامه، یک دوره مسابقه برگزار شد که مدرس دوره و نماینده فدراسیون از وجود استعدادهایی در آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد.
مسئول کمیته رولر اسکی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقلام ورزشی مربوط به این رشته ورزشی قیمت نسبتا بالایی دارند و در این خصوص ما از نماینده فدراسیون درخواست کردیم تا حداقل ۵ سری از وسایل رولر اسکی را به هیات استان اهدا کنند تا علاقه مندان نیز بتوانند در این رشته فعالیت کنند.
شاهمرادپور اضافه کرد: آذربایجان شرقی دارای افراد مستعد بسیاری در رشته های اسکیت است و این ورزشکاران می توانند در رولر اسکی نیز بدرخشند و عملکرد خود را به رخ بکشند.
وی در مورد ایجاد خط تولید اقلام و تجهیزات رولر اسکی توضیح داد: فلزات مورد نیاز در تجهیزات این رشته ورزشی آمیزه ای از کربن و آلومنیوم است ولی به لحاظ الکترواستاتیکی و مولفه های مکانیکی باید متخصصان این حوزه وارد کار شوند و تولید انبوه آن را آغاز کنند تا ورزشکاران داخل کشور در چرخه باطل واردات گیر نکنند.
وی یادآور شد: در کارگاه آموزشی و مسابقات اخیر، دو حامی مالی "مجموعه سایمان" و "گروه اسکی تبریز گروپ" داشتیم و به کمک آنها توانستیم مسابقات را برگزار و در فراخور سطح مسابقات جوایزی را به برترین ها اعطا کنیم.
عضو هیأت اسکی آذربایجان شرقی اظهار کرد: نظر آقای شمشکی نسبت به ورزشکاران استان بسیار مثبت بوده و به نظر ایشان با وجود تمرینات مستمر و تجهیزات لازم می توان ملی پوشانی را از این استان داشت.
هفته گذشته برای اولین بار مسابقات رولر اسکی آذربایجان شرقی در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ساوه شمشکی سرمربی تیم ملی در تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی سرشار از استعدادهای رولر اسکی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار