خبر/

افزایش سه برابری دوربین های ثبت پلاک در تبریز

1400/04/09 - 23:07 - کد خبر: 46668 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از افزایش سه برابری دوربین های ثبت پلاک در سطح شهر خبر داد.

به گزارش نصر، اصغر آدی بیگ در آیین بهره برداری از پارک کودک و ترافیک با بیان اینکه هوشمندسازی ترافیک شهری یکی از رسالت های سازمان ترافیک است، اظهار کرد: یکی از عواملی که امنیت شهری را تأمین می‌کند، دوربین های شهری است و در این راستا دوربین های ثبت پلاک در شهر امسال توسط سازمان ترافیک شهرداری تبریز ۳ برابر افزایش یافته است.
او همچنین یادآور شد: در بحث امنیت شهری و آسیب‌های اجتماعی دوربین های شهری می‌توانند کمک مؤثری داشته باشند.
مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری، مسیرهای پیاده روی متعددی در سطح شهر احدات شده است، گفت: تبریز باید شهری عاری از خودرو باشد و به سمت انسان‌محوری حرکت کند.
او همچنین با بیان اینکه بحث فرهنگ‌سازی ترافیکی موردی است که شهردار و شورا بر آن تاکید داشتند، افزود:  هر چقدر بر تجهیزات ترافیکی شهر اعم از دوربین و چراغ و… هزینه کنیم، اگر مردم را با فرهنگ استفاده آن آشنا نکنیم، مؤثر نخواهد بود.
آدی بیگ  بیان کرد: علاوه بر پارک های تخصصی آموزش ترافیک برای کودکان، در برخی پارک های سطح شهر نیز آموزش مسائل ایمنی و ترافیکی برای کودکان در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/
افزایش سه برابری دوربین های ثبت پلاک در تبریز منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  حبیب   3 سالها پیش  

خیلی خوبه اگه تو کوچه ها هم نصب بشه عالی میشه

  آنام تبریز   3 سالها پیش  

کلا مسؤلان عزیز برای خدمت به تبریز از جان مایه میگذارند و ما را شرمنده مینماید،یعنی اصلا سهر تبریز به حمل و نقل منسجم یا پارکینگهای فراوان نیاز ندارد و فقط نیازمند ثبت پلاکهای شهروندان است
پژوهشیار