خبر/

بیانیه نیروی زمینی ارتش در آستانه انتخابات

1400/03/26 - 21:22 - کد خبر: 45810 نسخه چاپی

نصر: نیروی زمینی ارتش در آستانه انتخابات چهارگانه سیزدهمین دوره «ریاست جمهوری»، ششمین دوره «شورا‌های اسلامی شهر و روستا»، دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش نصر، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات چهارگانه سیزدهمین دوره «ریاست جمهوری»، ششمین دوره «شورا‌های اسلامی شهر و روستا»، دومین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان و اولین میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. بیانیه‌ای صادر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ ایران
در آستانه یک رویداد سیاسی -اجتماعی بزرگ و یک انتخابات سرنوشت ساز قرار داریم. انتخاباتی که تبلور حضور مردم در ترسیم آینده سیاسی کشور و تعیین کننده سرنوشت خود می‌باشد. این سازوکار ارزشمند میراث انقلاب ملت و ثمره خون شهدایی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان گذشتند تا فردایی بهتر را برای کشور ایجاد کنند. از آن زمان تا امروز ملت بزرگ ایران و فرزندان انقلاب برای حفاظت و حراست از این میراث ارزشمند با جان و دل در برابر خصم زبون ایستادگی نموده و خون پاک و مطهر مردان و زنان زیادی در دفاع از این دستاورد انقلاب بر خاک پاک و مطهر میهن نقش بسته است.
در هنگامه امروز که نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی ملت با صلابت و اقتدار هر چه بیشتر گام دوم انقلاب را برداشته است، دشمن و ایادی استکبار جهانی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این دستاورد‌ها را بی ارزش جلوه داده و با بی اهمیت و بی تاثیر جلوه دادن حضور مردم، آنان را از مشارکت حداکثری در انتخابات باز دارند. همین تلاش دشمن اهمیت حضور آحاد ملت پای صندوق‌های رای و خلق حماسه حضور دیگری را ضروری می‌نماید.
بی شک حضور حداکثری و هوشمندی و بصیرت در انتخاب اصلح و شایسته برابر فرمایشات دلسوزانه و مدبرانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، ضمن در هم کوبیدن سازمان تبلیغاتی و تلاش حداکثری دشمن در تعقیب نیات شرورانه و پلید خود، پشتوانه‌ای محکم و با صلابت برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و منافع ملت بزرگ و شریف ایران ایجاد خواهد نمود.
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن مشارکت حداکثری و تمام قد کارکنان خود و خانواده هایشان در انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان سهم خود را در خلق حماسه حضور به انجام رسانده و از ملت بزرگ و انقلابی نیز می‌خواهد تا این روز سرنوشت ساز را به روز یاس و شکست دشمن و پیروزی میهن و ملت تبدیل نماید.
وعده ما برای خلق حماسه حضور، جمعه ۲۸ خردادماه
 انتهای پیام/
بیانیه نیروی زمینی ارتش در آستانه انتخابات منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار