فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا؛

انتخابات، مظهر اقتدار ایران و تبلور ناامیدی منافقان است

1400/03/25 - 20:46 - کد خبر: 45738 نسخه چاپی

نصر: سرهنگ «دلاور» گفت: انتخابات، مظهر اقتدار ایران و تبلور ناامیدی منافقان و جیره‌خواران استکبار است و باید خیلی پرشور و آگاهانه برگزار شود.

به گزارش نصر، سرهنگ ستاد «علی دلاور» فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا، با تأکید بر حضور حداکثری و با بصیرت کارکنان این تیپ در حماسه انتخابات، اظهار داشت: انتخابات، مظهر اقتدار ایران و تبلور ناامیدی منافقان و جیره‌خواران استکبار است و باید خیلی پرشور و آگاهانه برگزار شود.
وی ادامه داد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید در سیزدهمین دوره انتخابات، با هوشمندی، درایت و بینش سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و شخصی را که مدافع آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب، ولایت و حق و حقوق ملت شریف ایران اسلامی باشد را برای ریاست قوه مجریه انتخاب کنند.
سرهنگ دلاور با بیان اینکه ملت سرافراز این مرز و بوم با وجود انواع تحریم‌ها، مشکلات و فشار‌ها همواره در تمامی صحنه‌های همیاری و همدلی حضور دارند، تصریح کرد: حماسه سیاسی با حضور و مشارکت فعال در انتخابات محقق می‌شود.
وی تاکید کرد: مشارکت در انتخابات ناامیدی دشمن را در پی دارد و وقتی رییس‌جمهوری انتخاب می‌شود و دولتی تشکیل می‌دهد، هرچه پشتوانه او بیشتر و قوی‌تر باشد، قدرت بازدارندگی کشور بالا می‌رود و این امر به کشور امنیت داده و برای ایران اسلامی حیثیت ایجاد می‌کند.
فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر این‌که «اگر بخواهید در مقابل دنیا اظهار حیات‏‎ ‎‏بکنید که بگویید ما بعد از گذشتن چندین سال زنده هستیم، باید مشارکت کنید»، گفت: هر رأی که در صندوق انداخته می‌شود، همچون تیری است که در قلب دشمنان جمهوری اسلامی ایران زده می‌شود. حق هر ایرانی یک رأی است و نباید هیچ‌کس از حق خود به آسانی بگذرد.
دلاور خاطرنشان کرد: آینده هر ملت در دستان خود آن ملت است؛ جمعه یک‌بار دیگر مردم ایران علی‌الخصوص نیرو‌های مسلح به جهانیان ثابت خواهند کرد که همیشه کنار انقلاب ایستاده‌اند و بدون توجه به جهت‌های سیاسی و نگرش‌های مختلف تا آخرین قطره خون جان بر کف پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند.
انتهای پیام/
انتخابات، مظهر اقتدار ایران و تبلور ناامیدی منافقان است منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار