پورخردمند شهردار منطقه یک تبریز خبر داد:

برگزاری جشنواره تابستانی ۱۴۰۰ و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی مناطق شهرداری

1400/03/23 - 13:15 - کد خبر: 45557 نسخه چاپی

نصر: اکبر پورخردمند شهردار منطقه یک تبریز از برگزاری مراسم افتتاح جشنواره تابستانی ۱۴۰۰ و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی مناطق دهگانه همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد.

به گزارش نصر، پورخردمند اعلام داشت: یکی از مهمترین اقدامات جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی که می تواند سایه سنگین کرونا را کاهش داده و آرامش به شهروندان ارمغان آورد اجرای برنامه های سالم، شاد و خلاقانه است که باعث ایجاد پویائی و حرکتی نو پس از شرایط سخت کرونائی است.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده و ترتیبات اتخاذ شده مبنی بر آغاز جشنوارۀ تابستانی سالم ۱۴۰۰با رویکرد سلامتی، نشاط و زندگی اجرای این برنامه در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است که با محوری های شادی و نشاط، سلامت شهروندی، آموزش های شهروندی سبک زندگی اسلامی - ایرانی، ورزشهای بومی محلی، نوآوری ها خلاقیت های علمی و کارآفرینی در سطح مناطق ده گانه و پارک های سطح شهر برگزار خواهد شد.
 پورخردمند اشاره کرد: افتتاح این جشنواره با حضور تمامی مناطق دهگانه در پارک شمس تبریزی برگزار که در کنار آن نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی جهت بازدید عموم آماده خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری جشنواره تابستانی ۱۴۰۰ و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی مناطق شهرداری منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار