تراکتور در رتبه پنجم دارای ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر/ حاج صفی تنها نماینده تراکتور

1399/12/04 - 12:40 - کد خبر: 38290 نسخه چاپی

نصر: در فهرست 10 بازیکن ارزشمند لیگ بیستم، نام چهار استقلالی (شیخ دیاباته، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان)، چهار پرسپولیسی (احمد نوراللهی، مهدی ترابی، میلاد سرلک و مهدی عبدی) و یک بازیکن از تراکتور (احسان حاج‌صفی) و یک بازیکن از فولاد (آیاندا پاتوسی) به چشم می‌خورد.

به گزارش نصر به نقل از آذرقلم، در فهرست ۱۰ بازیکن ارزشمند لیگ بیستم، نام چهار استقلالی (شیخ دیاباته، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان)، چهار پرسپولیسی (احمد نوراللهی، مهدی ترابی، میلاد سرلک و مهدی عبدی) و یک بازیکن از تراکتور (احسان حاج‌صفی) و یک بازیکن از فولاد (آیاندا پاتوسی) به چشم می‌خورد.
به گزارش آذرقلم به نقل از ورزش سه، سایت ترانسفرمارکت مرجع اطلاعات و اخبار مرتبط با نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان در سطح دنیای فوتبال، اسامی بازیکنان ارزشمند لیگ بیستم را منتشر کرد.
براساس آپدیت جدید، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال همچنان ارزشمندترین بازیکن لیگ فوتبال ایران به شمار می‌رود؛ او با ارزش‌گذاری ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو در میان بازیکنان لیگ فوتبال ایران پیشتاز است.
پس از دیاباته، مهدی قایدی زوج او در خط حمله آبی‌ها، جایگاه دوم ارزشمندترین بازیکنان لیگ ایران را در تسخیر دارد؛ قایدی نسبت به گذشته رشد فوق‌العاده ۲۳۵ درصد را داشته که به واسطه درخشش او در لیگ نوزدهم و البته لیگ بیستم به دست آمده و حالا با ارزش باشوی فوتبال ایران از ۴۵۰ هزار یورو به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو رسیده است! آن‌هم در شرایطی که شنیده می‌شود قراردادش با استقلال زیر ۱ میلیارد تومان منعقد شده است.
احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس هم با رشد ۷۵ درصدی نسبت به گذشته، بیش از ۱ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده و با ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو سومین بازیکن ارزشمند لیگ بیستم است؛
عملکرد خوب احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتور باعث افزایش ارزش او در یکسال گذشته شده و حالا براساس آمار ترانسفرمارکت حاج‌صفی با ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار یورو در جایگاه چهارم جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ قرار دارد.
 
 
در فهرست ۱۰ بازیکن ارزشمند لیگ بیستم، نام چهار استقلالی (شیخ دیاباته، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان)، چهار پرسپولیسی (احمد نوراللهی، مهدی ترابی، میلاد سرلک و مهدی عبدی) و یک بازیکن از تراکتور (احسان حاج‌صفی) و یک بازیکن از فولاد (آیاندا پاتوسی) به چشم می‌خورد.
ضمن آن‌که براساس آمار ترانسفرمارکت در میان ۱۶ تیم لیگ‌برتری، استقلال تهران با ارزش‌گذاری ۱۴ میلیون و ۵۳۰ هزار یورو در صدر جدول قرار دارد؛ پرسپولیس که در قیاس با استقلال ۴ بازیکن کمتر در لیست خود دارد، با ۱۲ میلیون و ۲۸۰ هزار یورو در جایگاه دوم است و فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز به ترتیب در جایگاه سوم تا پنجم حضور دارند.
انتهای پیام/
تراکتور در رتبه پنجم دارای ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر/ حاج صفی تنها نماینده تراکتور منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار