مدیرعامل سازمان عمران شهرداری خبر داد:

تولید ۱۷۰ هزار تن آسفالت در تبریز تا پایان سالجاری

1399/12/03 - 13:10 - کد خبر: 38225 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تولید ۱۴۵ هزار تن آسفالت در سالجاری خبر داد که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به ۱۷۰ هزار تن برسد.

به گزارش نصر، بابک شریفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از رسالت و وظایف سازمان عمران، تولید و توزیع آسفالت است که کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز به عنوان یکی از پیشرفته ترین کارخانه‌های تولید آسفالت شهری پروژه‌های مختلفی را در سطح شهر اجرا کرده که نتیجه آن برای ‌شهروندان مشهود است.
وی با اشاره به مراحل تولید و توزیع آسفالت، افزود: بحث تولید آسفالت دست خود سازمان است ولی پخش و توزیع آن، در سه مرحله انجام می‌گیرد که مرحله اول توسط خود سازمان و بر اساس برنامه‌ها و اولویت‌هایی که ابلاغ شده است، به صورت اساسی آسفالت ‌ریزی انجام می‌شود.  
وی ادامه داد: قبل از آسفالت ریزی اقدام به ارزیابی و سونداژ زیرسازی و روسازی خیابان کرده و سپس نسبت به وضعیت آن خیابان اقدام به آسفالت ریزی می‌کنیم که نزدیک به ۳۵ هزار تن در سال ۹۹ توسط اکیپ‌های سازمان عمران آسفالت ریزی اساسی شده است.
شریفی با اشاره به توزیع آسفالت بین کارگاه‌های امانی و معاونت‌های عمرانی مناطق، خاطرنشان کرد: دومین بخش در موضوع توزیع آسفالت، چاله زدایی در سطح شهر است که از طریق کارگاه‌های امانی مناطق انجام می‌گیرد و تاکنون نیز ۲۵ هزار تن در این بخش توزیع شده است.
وی اضافه‌ کرد: عمده آسفالتی که سازمان عمران تبریز در سطح شهر توزیع کرده است معادل ۸۵ هزار تن از طریق معاونت های عمرانی مناطق است که بحث اولویت بندی و اجرای آسفالت توسط اکیپ‌های مناطق  انجام می‌گیرد ولی تولید آن‌ها با سازمان عمران است.  
وی با اشاره به کیفیت آسفالت تولیدی در کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران، تاکید کرد: می‌توانیم ادعا کنیم که آسفالت‌های پخت و توزیع شده توسط سازمان عمران از کیفیت مرغوبی برخوردار است و هیچگونه تخریب و خرابی نداشته است.  
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز بیان کرد: ارتقای کیفیت آسفالت تولیدی توسط سازمان عمران در سایه زحمات همکاران در کارخانه پخت و رعایت استانداردهای لازم در این زمینه است.
وی نمک ‌پاشی و محلول‌ پاشی را عامل تخریب آسفالت دانست و تصریح کرد: فارغ از مسائل زیست محیطی، نمک‌ و محلول ‌پاشی برای خود سازمان عمران نیز مشکل‌زا است، ما نیز راضی به این کار نیستیم.  
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: شهرداری به درخواست برخی از ‌شهروندان مجبور به نمک پاشی می‌شود و در اثر این کار نیز چاله‌هایی در سطح شهر ایجاد می‌شود که این موضوع در برنامه‌های استقبال از بهار مورد توجه قرار گرفته و لکه گیری آسفالت انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/
تولید ۱۷۰ هزار تن آسفالت در تبریز تا پایان سالجاری خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار