در اولین ساعات بامداد امروز اجرا شد:

عملیات دال گذاری کانال "ایلی سو"

1399/12/02 - 10:12 - کد خبر: 38120 نسخه چاپی

نصر: با دستور شهردار تبریز مبنی بر تسریع در ایمن سازی کانال ایلی سو، بخش نشست کرده این کانال واقع در بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بامداد امروز دال گذاری شد.

به گزارش نصر، عملیات دال گذاری کانال ایلی سو توسط شهرداری منطقه ٣ و به همت شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان انجام شد.
داوود طالب نژاد شهردار منطقه 3 تبریز با اشاره به تخریب و نشست کانال ایلی سو بر اثر انفجار گاز طی روزهای اخیر، گفت: بامداد امروز دو بخش از کانال سرپوشیده هدایت آب‌های سطحی ایلی سو در بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دال گذاری شد. 
او اضافه کرد: بخش اول محدوده مقابل کوی شهید جوانی بود که با استقرار ٩ قطعه دال بتنی به ابعاد 7/9 متر طول، ٢/٢ متر عرض و ضخامت ٦/. متری دال گذاری شد. 
او افزود: بخش دوم عملیات دال گذاری کانال ایلی سو نیز در نزدیکی چهارراه بهشتی بود که با جانمایی ٦ قطعه دال بتنی به طول ١٤ متر اجرا شد.
طالب نژاد در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: چندی پیش  انفجار لوله گاز عبوری از زیر کانال ایلی سو و پوسیدگی کانال، موجب نشست و تخریب بخشی از آن شد و عملیات دال گذاری کانال پس از طی مراحل خاص تولید دال های بتنی و نیز رعایت آیین نامه های فنی تولید بتن برای رسیدن به مقاومت مخصوص، در شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان تولید و در سریع ترین زمان ممکن اجرا شد. 
گفتنی است این عملیات دال گذاری پس از جایگزینی لوله گاز و همچنین مرمت در کف و دیواره کانال، کاتر زنی و تخریب آسفالت بالشتک دال ها روی دیواره ها انجام گرفت.
انتهای پیام/
عملیات دال گذاری کانال منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار