تاثیر مثبت شیوع کرونا بر تجارت الکترونیک در فرانسه

1399/11/20 - 10:00 - کد خبر: 37455 نسخه چاپی

نصر: فدراسیون تجارت الکترونیکی و فروش از راه دور فرانسه (فِواد) اعلام کرد که تجارت الکترونیکی در این کشور طی سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل از آن ۸.۵ درصد رشد کرده و به ۱۱۲ میلیارد یورو (حدود ۱۳۴ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.

به گزارش نصر، فدراسیون تجارت الکترونیکی و فروش از راه دور فرانسه (فِواد) روز پنجشنبه اعلام کرد که تجارت الکترونیکی در این کشور طی سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل از آن ۸.۵ درصد رشد کرده و به ۱۱۲ میلیارد یورو (حدود ۱۳۴ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.
بنا به این گزارش، این فدراسیون در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: در حالی که تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۱۹ تنها ۹.۸ درصد از تجارت خرده فروشی را به خود اختصاص داد، اکنون این رقم به ۱۳.۴ درصد رسیده است. فِواد بیش از ۶۰۰ شرکت و ۸۰۰ وب سایت را در فرانسه گرد هم آورده است.
در بیانیه فدراسیون تجارت الکترونیکی و فروش از راه دور فرانسه آمده است: این رشد ناشی از افزایش فروش محصولات در اینترنت بوده که ۳۲ درصد افزایش یافته است در حالی که خدمات ۱۰ درصد کاهش یافته که تحت تأثیر افت شدید سفرها و فعالیت های تفریحی در طی بحران (همه گیری) است.
در طول سال گذشته، این بخش ۱۷۴۰۰ سایت دیگر در مقایسه با سال قبل افزایش داشته است و همه این سایت های فروش اینترنتی، که مجموع محصولات و خدمات را شامل می شود، بیش از ۱.۸۴ میلیارد معامله را ثبت کرده اند که سالانه ۵.۸ درصد افزایش نشان می دهد.
بر اساس این گزارش، میانگین سبد خرید در سال ۲۰۲۰، ۶۱ یورو در مقایسه با ۵۹ یورو در سال ۲۰۱۹ است.
این فدراسیون گفت: بحران سلامت (شیوع کرونا)، مقدار متوسط معاملات را که برای چندین سال در حال سقوط بود تغییر داد.
انتهای پیام/
تاثیر مثبت شیوع کرونا بر تجارت الکترونیک در فرانسه منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار