معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز تاکید کرد:

بازدیدهای مستمر برای رفع یخ زدگی و جلوگیری از گرفتگی کانال‌ها و زیر پل‌ها

1399/10/13 - 10:48 - کد خبر: 35107 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری واجرایی شهردار کلانشهر تبریز بر ضرورت بازدید مستمر و روزانه از کانال ها و زیرپل های معابر جهت رفع گرفتگی و جلوگیری از یخ زدگی ها تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی با تاکید بر اهمیت رفع گرفتگی، یخ زدایی و لایروبی کانال ها و زیرپل ها اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و یخ زدگی معابر و همچنین کانال ها و زیرپل ها نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه به صورت مستمر نسبت به بازدید، بازگشایی و رفع گرفتگی کانال ها و زیرپل ها اقدام کنند.
وی افزود: از دیگر مسائل مهمی که در کنار جلوگیری از گرفتگی کانالها اهمیت دارد توجه به تامین مخلوط شن و نمک مورد نیاز در مخازن تعبیه شده در زیرگذرها روگذرها و نقاط حساس است تا در مواقع یخ زدگی معابر مورد استفاده قرار گیرد.
قربانیان اظهار داشت: در راستای خدمت به شهروندان برف روبی، یخ زدایی و جمع آوری برف و یخ از پیاده روها با هدف روان سازی تردد شهروندان در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد و این عملیات به صورت روزانه اجرا می شود.
معاون خدمات شهری واجرایی شهردار کلانشهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: برف روبی و یخ زدایی ویژه مقابل مراکز بهداشتی، درمانی و خدماتی شهر از وظایف با اهمیت و ویژه نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز است که باید به دقت توسط نیروهای خدمات شهری مورد توجه قرار گیرد.  
انتهای پیام/
بازدیدهای مستمر برای رفع یخ زدگی و جلوگیری از گرفتگی کانال‌ها و زیر پل‌ها منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار