اعترافات مرد هزار چهره/ با آمبولانس و 5 بادیگارد به جلسه شیطانی می رفت

1399/10/07 - 09:57 - کد خبر: 34712 نسخه چاپی

نصر: مرد هزار چهره ایران در دام پلیس افتاد و اعتراف کرد.

به گزارش نصر به نقل از رکنا، مرد هزار چهره که خود را دکتر، وکیل، روحانی و همه فن حریف معرفی می کرده است و با عناوین جعلی در استان های مختلف از مردم گرفتار برای حل مشکلات شان اخاذی می کرده بالاخره به دام پلیس افتاد.

این مرد هزار چهره که از او به عنوان سلطان آمبولانس یاد می شود با جعل عناوین و حکم های مختلف خود را فردی سازمانی که به همه ارگان های کشوری وصل است معرفی می کرده و تا کنون 30 زن و مرد از او شاکی هستند و این مرد هزار چهره از افرادی که به وی مراجعه می کردند تا مشکلات شان را حل کنند مبالغ میلیونی هنگفتی می گرفته تا کارشان را در دادگاه و تعزیرات و ... راه بیندازد.
مرد هزار چهره که همیشه با سلاح کمری و 5 بادیگارد و محافظ در اوقات مختلف روز با آمبولانس نیز تردد می کرده است، حتی برای خود تبلیغات تصویری در فضای مجازی داشته است. مرد هزار چهره تا کنون 2 و نیم میلیارد تومان از 30 شاکی به جیب زده و حتی در برخی مناطق محروم با لباس روحانیت برای سرکشی از مردم مستضعف حضور پیدا می کرده است و خود را فردی حکومتی معرفی می کرد.

اعترافات مرد هزار چهره در برابر دوربین پلیس
تا به حال چند سمت برای خود جعل کرده اید؟
با جعل 20 سمت و 11 حکم جعلی دست به این کار زدم.
چند شاکی دارید؟
30 شاکی زن و مرد که بر اساس مشکلات شان در دادگاه و تعزیرات و ... از 100 تا 270 میلیون تومان پول می گرفتم تا کارشان را راه بیندازم.
با چه وسایل نقلیه ای تردد می کردید؟
با پژو، جک اس 5 شیشه دودی و چند آمبولانس و همیشه 5 بادیگارد همراهم بودند.
هزینه بادیگاردها و آمبولانس ها چقدر بود؟
به هر محافظ ماهی 3 میلیون تومان می دادم و با یک مرکز که بیماران کرونایی جا به جا می کرد قرارداد داشتم و از آنها آمبولانس کرایه می کردم و با آمبولانس در سطح شب در ساعت های مختلف به جلسات می رفتم.
لازم به ذکر است از محله مخفیگاه مرد هزار چهره 50 تیر جنگی نیز کشف شده است.
انتهای پیام/
اعترافات مرد هزار چهره/ با آمبولانس و 5 بادیگارد به جلسه شیطانی می رفت منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار