معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

۵۰ درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند

1399/09/29 - 11:32 - کد خبر: 34219 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز، ساکن هستند.

به گزارش نصر، علیار راستگو در جلسه ستاد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به محدودیت‌های دو هفته‌ای اخیر در تبریز و برخی شهرستان‌های استان برای مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: با همدلی و وحدت بین مسوولان و مشارکت بسیار مناسب اقشار مختلف مردم، بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن در استان مدیریت می‌شود.
وی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شهرداری تبریز در مقابله با بیماری کرونا نیز قدردانی کرد و ادامه داد: نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز، ساکن هستند که نقش برنامه‌ریزی‌های مقابله‌ای شهرداری تبریز در این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار است.
راستگو، خواستار افزایش توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شد و یادآور شد: هر گونه بی‌توجهی نسبت به این موضوعات، احتمال افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا را دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همچنین از صدا و سیما و رسانه‌های استان خواست که نهایت تلاش خود برای اقناع مردم در زمینه رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به کار گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از بابت دورهمی‌های شب یلدا نگرانیم و امیدواریم با همکاری ویژه مردم و اعمال محدودیت‌های دو روزه، شاهد کاهش هرچه بیشتر آمار ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.
راستگو همچنین به اجرای مشترک طرح شهید سلیمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و بسیج نیز اشاره و تصریح کرد: قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی تک تک عزیزان هستیم و امیدواریم شاهد اجرای هرچه بهتر و موفق‌تر این طرح در تمام شهرستان‌های استان باشیم. تعدادی از مدیران استانی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان پرداختند.
انتهای پیام/
۵۰ درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار