مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز؛

شهروندان از ازدحام در داخل اتوبوس ها خودداری کنند

1399/09/26 - 16:45 - کد خبر: 34081 نسخه چاپی

نصر:مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در واکنش به پخش گزارشی از شبکه سهند در خصوص ازدحام مردم در داخل اتوبوس ها، گفت: ما نمی توانیم برخورد قهری با شهروندان داشته باشیم.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده امروز در گفتگو با خبرنگار با اشاره به موضوع شلوغی اتوبوس ها، اظهار کرد: همکاران من در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به رعایت همه پروتکل های بهداشتی تاکید دارند اما متاسفانه بعضی از شهروندان این پروتکل ها را رعایت نمی کنند.
او افزود: ما به عنوان ناظر و مسئول ضدعفونی ایستگاه ها و اتوبوس ها، بصورت روزانه این اقدامات را انجام می دهیم اما مسافران اتوبوس های واحد متاسفانه این موارد را رعایت نمی کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: مردم رعایت نمی کنند و ما هم قوه قهریه نداریم که با آنها برخورد کنیم. برای جلوگیری از خطرات انتقال بیماری کرونا ناشی از ازدحام داخل اتوبوس ها خود مردم باید رعایت کنند.
او ادامه داد: به دلیل حضور و تاکید همکاران ما، مسافران موقع سوار شدن به اتوبوس ماسک دارند اما پس از ورود به داخل اتوبوس، ماسک خود را بر می دارند و به تذکرات راننده و نماینده شرکت نیز توجهی ندارند.
انتهای پیام/
شهروندان از ازدحام در داخل اتوبوس ها خودداری کنند منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار