خبر/

رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان قطارشهری تبریز

1399/09/24 - 16:00 - کد خبر: 33935 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: پروتکل های بهداشتی در متروی تبریز بیشتر از قبل رعایت شده و تمامی مسافرین در طول سفر خود از ماسک استفاده می کنند.

به گزارش نصر، بهرام فرهخت در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» از رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در متروی تبریز خبر داد و گفت: شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و طبق دستورات ستاد محترم مقابله با کرونا در استان، تمامی نکات بهداشتی اعم از فرهنگ سازی استفاده از ماسک در داخل ایستگاه ها و داخل قطارها، ایجاد برچسب گذاری در صندلی های واگن های قطار، پله برقی ها، داخل آسانسورها، انجام عملیات ضدعفونی مستمر و روزانه و ساعتی ایستگاه ها و قطارها در زمان بهره برداری و پس از پایان بهره برداری و همچنین فروش ماسک به قیمت مصوب دولتی را به طور منظم و کامل انجام می دهد.
فرهخت افزود : فاصله گذاری اجتماعی در داخل قطارها و استفاده از ماسک بیشتر از قبل توسط مسافرین مترو رعایت شده و در چند ماه اخیر نیز میزان ۱۰۰درصد مسافرین از ماسک استفاده می کنند.
وی یادآور شد: زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها فعلاً ۱۳ دقیقه بوده و امید است با تکمیل نواقص در خط یک قطارشهری تبریز این میزان زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها را نسبت به قبل کاهش دهیم.
انتهای پیام/
رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان قطارشهری تبریز منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار