خبر/

هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی باز هم انتخاب نشد!

1399/09/23 - 13:00 - کد خبر: 33838 نسخه چاپی

نصر: اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی بازهم نتوانستند اعضای هیئت رئیسه این سازمان را انتخاب کنند.

به گزارش نصر به نقل از سازه پرس، اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در جلسه عصر امروز خود پس از سه هفته بازهم نتوانستند اعضای هیئت رئیسه این سازمان را انتخاب کنند.
شنیده ها از جلسه امروز حاکی از آن است که ۵ تن از اعضای منتسب به رئیس فعلی و خودش به دلیل حضور عضوی از هیئت مدیره سازمان که گفته می شود مشمول بخشنامه تعارض منافع وزارت راه و شهرسازی است پس از حضور در جلسه امروز جلسه را ترک کرده و به اصطلاح آبستراکسیون کرده و با این کار جلسه رسیمت خود را از دست داد.
پس از اینکه جلسه از رسمیت افتاد شایعاتی مبنی بر انتخاب رئیس سنی برای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی جهت انجام  و پیگیری امورات سازمان تا هفته بعد مطرح شد که این موضوع نیز از جانب اعضای هیئت مدیره سازمان تکذیب شد.
در حال حاضر بر اساس قانون هئیت رئیسه فعلی دیگر وجاهت قانونی ندارد و امضا رئیس فعلی برای اسناد و سایر موارد دیگر معتبر نیست و علنا بزرگترین سازمان متولی ساخت و ساز کشور در استان آذربایجان شرقی بدون متولی می باشد و باید نشست و دید هفته آینده آیا دود سفید از دودکش این سازمان خارج خواهد شد یا خیر؟!
انتهای پیام/
هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی باز هم انتخاب نشد! منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار