مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز؛

بحران کرونا مانع یادآوری مطالبات معلولان نباشد

1399/09/13 - 19:59 - کد خبر: 33231 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: افراد دارای معلولیت در زمان حاضر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و روز جهانی معلولان زمانی برای بیان مطالبات این قشر است و بحران کرونا نباید بر این روز سایه افکند و مانعی برای شنیده شدن صدای این قشر از جامعه نباشد.

به گزارش نصر، محمدحسین حسن زاده افزود: مشکلات معیشتی افراد دارای معلولیت در وانفسای کرونا و با افزایش تورم موجود زندگی آنان را با مشکلات جدی مواجه ساخته است و مجموعه شهرداری و به تبع آن اداره کل سلامت و امور اجتماعی در طول سال پیگیر و حامی مطالبات این قشر بوده است، اما به عنوان متولی سلامت در این خصوص وظیفه داریم تا آنها را مجددا تکرار کنیم.
حسن زاده تصریح کرد: معلولیت هیچ گاه محدودیت و محرومیت از ادامه زندگی اجتماعی و دستیابی به افتخارات و سربلندی ها نیست بلکه می توان از آن به عنوان عامل شکوفایی استعدادهای بالقوه یاد کرد.
او با اشاره به قابلیت معلولین اذعان کرد: افراد معلول  نیاز به ترحم ندارد بلکه باید حقوقشان مانند سایر افراد رعایت شود تا بتوانند با ایجاد فرصت های برابر و افزایش مشارکت اجتماعی و اعتماد به نفس و ارتقا توانمندی خود عادلانه در جامعه زندگی کنند.
وی ضمن تبریک این روز به همه معلولین توفیقات این عزیزان را در عرصه های مختلف خواستار و توفیق خدمتگزاری به این بزرگواران را از بارگاه حق تعالی خواستار شد.
انتهای پیام/
بحران کرونا مانع یادآوری مطالبات معلولان نباشد منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار