مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛

اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می کند

1399/09/12 - 16:11 - کد خبر: 33167 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس ویژه معلولان فردا ۱۳ آذر همزمان با روز جهانی معلولان در تبریز خدمات دهی می کند.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده امروز در گفتگو با شهریار با اشاره به فعالیت اتوبوس ویژه معلولان در روز جهانی معلولان، اظهار کرد: این اتوبوس که برای افراد معلول و جانباز مناسب سازی شده است، فردا بصورت یکسره جهت ارائه خدمات به معلولان در سطح شهر فعالیت می کند.
او افزود: علاوه بر اتوبوس ویژه معلولان، همه اتوبوس ها و ایستگاه های مسیر بی آر تی مجهز به دستگاه هایی است که به وسیله آن یک فرد معلول می تواند به راحتی سوار اتوبوس شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به اهمیت مناسب سازی محیط شهری برای داشتن زندگی آرام و بی دغدغه همراه با رضایت مندی تمام اقشار جامعه، با وجود آن که درصدی از جمعیت جامعه را افراد معلول و جانباز تشکیل می دهند، اما مسئله توان بخشی معلولان و جانبازان و مناسب سازی محیط شهری بحث جوان و در عین حال رو به رشدی است، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در راستای این اهمیت  و همزمان با روز ۱۳ آذر یک دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده ویژه معلولان و جانبازان را بصورت رایگان و در جهت خدمات رسانی اختصاص داد.
او افزود: ارائه خدمات اتوبوسرانی بصورت رایگان با استفاده از کارت منزلت، از جمله خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی به این عزیزان در طول سال است.
انتهای پیام/
اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می کند منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار