شهردار تبریز:

تداوم حرکت رو به جلوی کشور در گرو ترویج بیش از پیش فرهنگ و تفکر بسیجی است

1399/09/06 - 11:42 - کد خبر: 32714 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز تداوم حرکت رو به جلوی کشور را در گرو ترویج بیش از پیش فرهنگ و تفکر بسیجی دانست.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر امروز در دیدار با فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز و جمعی از بسیجیان اظهار کرد: بسیج یک تفکر، رویه و اعتقادی است که با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شده و پس از گذشت سال ها دیدیم که در کشور عراق نیز از این تفکر استفاده کردند و مقابل داعش پیروز شدند.
شهردار تبریز عنوان کرد: در کشور ما حضور بسیج در تمامی رخدادها، جایگاه ها و موضوعات موثر بوده و خواهد بود.
ایرج شهین باهر با اشاره به لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه، گفت: دیدگاه مقام معظم رهبری به بسیج به عنوان قشری که معمولا از جوانان تشکیل یافته، این است که جوانان و جامعه جوان را جدی بگیریم، پای کار بیاوریم و فرصت ایجاد کنیم. ایشان در گام دوم نیز به این موضوع صراحتا تاکید کرده اند.
او افزود: این همان ولایت‌مداری است و ما باید به آن گوش بدهیم. اگر جوانها را پای کار بیاوریم، حرکت کشور و نظام رو به جلو خواهد بود و پیشکسوتان ما نیز به عنوان راهنما باید نقش ایفا کنند.
او با تاکید بر اینکه راه سعادت، رستگاری و خوشبختی جامعه شیعه، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، گفت: در بحث کرونا که یک مشکل برای کل دنیاست، ما می توانیم ثابت کنیم که با حضور بسیجیان و تقویت روحیه و تفکر بسیجی، این مشکل می تواند راحت تر و سریع تر حل شود.
انتهای پیام/
تداوم حرکت رو به جلوی کشور در گرو ترویج بیش از پیش فرهنگ و تفکر بسیجی است منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار