معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز:

تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز

1399/09/04 - 11:13 - کد خبر: 32529 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: همه خانه های فرهنگ، خانه های سلامت، فرهنگسراها، قرائت خانه ها، کتابخانه ها و سالن ها و اماکن ورزشی شهرداری تبریز   با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی  تعطیل است.
  وی گفت: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های اصلی مجموعه شهرداری تبریز بوده و تمام تلاش خادمان شهر برای تحقق این موضوع به کار گرفته شده است.
حجت الاسلام حمیدی با اشاره به این‌که مراکز فرهنگی، آموزش‌های خود را به صورت مجازی ارائه می‌کنند، افزود: تهیه بسته‌های آموزشی و ارائه ان در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای تقویت فرهنگ شهروندی و توجه به مباحث بهداشتی در مقابله با این بیماری در دستور کار برنامه های فرهنگی  شهرداری تبریز در سالجاری قرار گرفته است.
 وی خاطر نشان ساخت: توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز  تهیه و تدوین مطالبی در خصوص چگونگی حفظ سلامت و ورزش در خانه برای حفظ تندرستی شهروندان در ایام بروز بیماری کرونا،  در قالب  کمپین " تندرستی برای همه"  در فضای مجازی در دسترس شهروندان قرار دارد.
حمیدی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان با حفظ آرامش و روحیه تعاون، در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا همکاری کنند.
انتهای پیام/
 تعطیلی مراکز فرهنگی و اماکن ورزشی شهرداری تبریز منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار