معان پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان؛

ابلاغ نحوه امتیاز بندی نیروهای حق التدریس آذربایجان شرقی

1399/08/21 - 16:02 - کد خبر: 31683 نسخه چاپی

نصر: معان پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ابلاغ نحوه امتیاز بندی نیروهای حق التدریس استان خبرداد.

به گزارش نصر، عطائی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس استان گفت : شیوه نامه امتیاز بندی نیروهای حق التدریس به مدیران و ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: برای کلیه نیروهای مشمول قانون قانون تعیین تکلیف ( نیروهای خرید خدمات آموزشی ، مربیان پیش دبستانی دولتی و نیروهای حق التدریس غیرمستمر که تا قبل از سال ۱۳۹۱ با آموزش و پرورش همکاری داشته اند و آن دسته از آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی که تا قبل از سال ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و در آزمون داخلی موضوع بند ۲ قانون پذیرفته شده اند) بر اساس سوابق اشتغال ، مدرک و رشته تحصیلی مطابق طرح طبقه بندی مشاغل فرم امتیازبندی تکمیل می شود.
عطائی اضافه کرد : در اجرای قانون تفسیر الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 97/6/13مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل ۱۶۰۱۵۰ مورخ ۹۸/۹/۲ وزارت ، نیروهای مشمول پس از بررسی مدارک و مستندات و تکمیل فرم امتیاز بندی، بر اساس، وضعیت نیروی انسانی مدیریت و ادارات آموزش و پرورش ، سهمیه تخصیص یافته و به ترتیب امتیاز فضلی جهت طی دوره های مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: تکمیل فرم امتیاز بندی صرفا برای تعیین اولویت معرفی در دوره های مهارت آموز است و تعهدی برای استخدام ایجاد نخواهد کرد.
انتهای پیام/
ابلاغ نحوه امتیاز بندی نیروهای حق التدریس آذربایجان شرقی منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار