مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز:

عملیات عرشه‌گذاری پل همسان زیر بارش شدید باران اجرا شد/ پل همسان تا ۷۵ روز تکمیل می‌شود

1399/08/17 - 13:34 - کد خبر: 31333 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: پروژه پل همسان کابلی به عنوان مهمترین پروژه ترافیکی شهر تبریز در سال جاری با آغاز عرشه گذاری به مراحل پایانی رسیده است.

به گزارش نصر، بابک شریفی در گفتگویی گفت: با وجود بارندگی، مرحله اول عرشه گذاری پل همسان کابلی به صورت کامل انجام شد.
وی افزود: این عرشه گذاری با وجود بارندگی کار بسیار سخت و مشکلی بود ولی به دلیل اخذ مجوزهای لازم برای مسدود کردن مسیر و ایجاد محدودیت برای شهروندان، تلاش کردیم تا این عملیات به اتمام برسد و نیاز مجدد به این محدودیت ها نباشد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با بیان اینکه کار جهادی در مجموعه سازمان عمران عینیت یافته است گفت: اجرای این عملیات نمونه ای از کار جهادی در مجموعه شهرداری تبریز است.
شریفی ادامه داد: با اخذ مجوزهای ایجاد محدودیت ترافیکی تا پایان هفته، عرشه گذاری باند شمالی پروژه نیز انجام می شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری، ۱۰۰ متر ورق گذاری، آرماتور بندی، بتن ریزی و آسفالت اساسی را از دیگر عملیات باقیمانده برای اجرای کامل پروژه دانست و گفت: به دلیل ویژگی محل اجرای پروژه نمی توانیم کل مسیر را مسدود کنیم بر همین اساس باید کارگاه عملیاتی پروژه را محدود کنیم و همین موضوع باعث افزایش زمان اجرایی پروژه می شود.
شریفی در ادامه با اشاره به تلاش این سازمان برای بهره برداری از این پل تا ۷۵ روز آینده گفت: به موازات عملیات عرشه گذاری و ساخت پل در کارگاه عملیات خاکریزی رمپ های پل همسان اجرا شده تا نیاز به صرف زمان نخواهد بود.
پل همسان کابلی به منظور تسهیل تردد خودروها توأم با مسیری روان و بدون ترافیک در مسیر جاده ائل گلی به چایکنار و همچنین پل کابلی به طرف پل توانیر وسایر مسیرهای منتهی از این مسیرها طراحی و اجرا می شود. بودجه اختصاص یافته به این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال بوده که در بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۲ لحاظ شده و سازمان عمران شهرداری تبریز نیز اجرای آن را بر عهده دارد.
انتهای پیام/
 عملیات عرشه‌گذاری پل همسان زیر بارش شدید باران اجرا شد/ پل همسان تا ۷۵ روز تکمیل می‌شود منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار