نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

گرانی‌های اخیر ربطی به تحریم ندارد و باید علاج شود /برای ما بایدن و ترامپ فرقی ندارد

1399/08/16 - 18:18 - کد خبر: 30284 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در برنامه پیام جمعه عنوان کردند: به اذعان هر دو كاندیدای ریاست جمهوری آمریکا این انتخابات آكنده از فساد، بداخلاقى، وحشت و ترس است كه چندین هفته است سایه ترس و وحشت یك جنگ داخلى را بر سر ایالات متحده افكنده است و به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم افزود:  آمریكا مظهر شیطان در جهان امروز و فرعون زمانه است و لذا نگاه استعلایى و برتری جویانه در ذات فرهنگ و سبك زندگى و ساختار حكومتى آن مندرج است. از این جهت بین بایدن و ترامپ تفاوت چندانى نخواهد بود.
وی ادامه داد: برای ما بایدن و ترامپ فرقی ندارد و  ما به سیاست راهبردی دفاعی خود که همان بازدارندگی فعال است ادامه داده و هرگونه کنش‌های تحریک‌آمیز دشمن با رگبار موشکی ایران روبرو خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: گرانی های اخیر واقعا توجیه ندارد و هیچ استدلالی پشت سر آن نیست و ربطی به تحریم هم ندارد. این گرانی باید علاج شود و قابل علاج است،مسئولین باید با هماهنگی علاج کنند.
وی با اشاره به درگیری بین ارمنستان و آذربایجان گفت: پایان جنگ، آزادی اراضی اشغالی آذربایجان، حفظ امنیت ارامنه ساکن قره باغ، حفظ مرزهای بین المللی و خروج تروریست ها از منطقه  پنج محور نگاه متوازن و هوشمند رهبر حکیم انقلاب در مورد جنگ قره باغ است.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه اظهار کرد: دستگاه سیاست خارجى ما باید با بهره مندى هوشمندانه و فعال از نگاه متوازن و هوشمند رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به جنگ قره باغ  توطئه هاى صهیونیسم خبیث را هرچه سریعتر خنثى كند.
امام جمعه تبریز فرهنگ عمومی را عرصه تعالی و ارتقای باورهای بنیادین نظام اسلامی دانشت و افزود: یکی از راهکارهای مجرّب در رفع بلایای عمومی- نظیر بلای ویروس منحوس کرونا- در کنار راهکارهای بهداشتی، اهتمام به استغفار است.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان عنوان کرد: بازداشت حبیب اسیود به عنوان یك پیروزى مهم اطلاعاتى می تواند از طریق ناامن سازى فضا براى عناصر تروریست و معاند كه تحت حمایت دولتهاى اروپایى، آمریكا، اسرائیل و برخى رژیم هاى مرتجع عربى اقدامات خرابكارانه و تروریستى علیه جمهورى اسلامى انجام می دهند، نقش مهمى در ارتقاء بیش از پیش امنیت ملى ایفا نماید.
انتهای پیام/
گرانی‌های اخیر ربطی به تحریم ندارد و باید علاج شود /برای ما بایدن و ترامپ فرقی ندارد منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار