خبر/

سامانه داشبورد مدیریتی شهرداری تبریز راه اندازی شد

1399/08/14 - 12:47 - کد خبر: 30156 نسخه چاپی

نصر: معاون مالی و اقتصادی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی و هوش تجاری خبر داد.

به گزارش نصر، یحیی نوحی بیان کرد: با گسترش روز افزون زندگی بشری به منظور تامین نیازهای روزمره، سادگی و راحتی دسترسی به نیازمندی ها، ضرورت استفاده از تکنولوژی  افزایش می یابد و از این رو تولید داده های مربوط به کلیه فعالیت ها و مدیریت بر آنها به تحلیل شرایط گذشته، پیش بینی و تصمیم گیری در خصوص آینده بسیار با اهمیت است.
وی افزود: در این راستا سازمان فناوری به منظور ایجاد ابزار یکپارچه داده ای بعنوان داشبورد مدیریتی جهت همراهی مدیران و دریافت داده های لحظه ای مجموعه تحت مدیریت خود اقدام به ایجاد و راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی و هوش تجاری کرده است.
نوحی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای استفاده از فناوری های نوین برای ارائه خدمات راه اندازی شده اظهارداشت: در این سامانه اطلاعات حیاتی معرفی و اطلاعات کالبدی و سامانه های مورد نیاز در یک میز کار جمع آوری شده است.
معاون مالی و اقتصادی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: از طریق این سامانه مدیران شهرداری تبریز می توانند در هر لحظه از بسترهای مختلف مانند رایانه، تلفن همراه، تبلت و ... نسبت به دریافت و بررسی آخرین آمار، داده و آنالیز های مربوطه اقدام کنند.
وی تصریح کرد: استقرار این سامانه در نظارت و تصمیم گیری مدیران در خصوص برنامه های خرد و کلان سیستم مدیریت شهرداری کلانشهر تبریز بسیار موثر خواهد بود.
انتهای پیام/
سامانه داشبورد مدیریتی شهرداری تبریز راه اندازی شد منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار