فوت 342 نفر در مراغه به خاطر ابتلا به کرونا:

ورود کارگران غیربومی به مراغه در فصل برداشت، تعداد مبتلایان کرونا را دوبرابر کرد

1399/07/24 - 10:15 - کد خبر: 28981 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: تاکنون در مجموع یک هزار و 704 نفر کرونا مثبت در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد 342 نفر از آنان بر اثر بیماری کووید 19 فوت کردند.

به گزارش نصر، رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: تاکنون در مجموع یک هزار و ۷۰۴ نفر کرونا مثبت در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد ۳۴۲ نفر از آنان بر اثر بیماری کووید ۱۹ فوت کردند.
به گزارش آذرقلم، اصغر تنومند اظهار داشت: هم‌اکنون در مجموع ۱۳۰ نفر در بیمارستان این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۱۵ نفر در بخش ای سی یو بستری هستند که حال ۵ نفر از آنها وخیم است.
وی افزود: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در این فصل از سال به دلیل ورود کارگران غیر بومی از دیگر شهرهای کشور متاسفانه به عنوان یکی از نقاط مهم آسیب‌پذیری در مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌آید.
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با تاکید بر اینکه سیر تعداد مبتلایان به کرونا در مراغه افزایشی است، گفت: در مقایسه با شهریور ماه تعداد مبتلایان و فوتی به کرونا تقریباً دو برابر شده است.
تنومند گفت: با گذر از دو پیک کرونا، پیش بینی‌ها از شیوع موج سوم در اوایل آبان ماه حکایت داشت، اما افزایش تردد‌ها و کاهش سطح رعایت مردم موجب وقوع زودهنگام پیک سوم این بیماری، در کشور و همچنین شهرستان‌ مراغه شده است.که متاسفانه باعث افزایش ۲ برابری آمار مبتلایان و فوتی در شهرستان شده است.
انتهای پیام/
ورود کارگران غیربومی به مراغه در فصل برداشت، تعداد مبتلایان کرونا را دوبرابر کرد منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار