خبر/

اولتیماتوم سرمربی تراکتور به رسانه‌ها/ بازهم پای روزنامه گل درمیان است

1399/07/21 - 17:00 - کد خبر: 28806 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به یک مصاحبه در روزنامه گل به تمامی رسانه‌ها اولتیماتوم داد.

به گزارش نصر، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به مصاحبه امیرارسلان مطهری مهاجم استقلال با روزنامه گل، مطلبی را در صفحه اجتماعی خود قرار داده و به تمامی رسانه‌ها اولتیماتوم داد.

منصوریان در حساب رسمی خود در اینستاگرام در این باره نوشت:
"سلام خدمت مردم عزیز ایران
از زمانی که هدایت تیم محبوب و پر طرفدار تراکتور را در دست گرفتم، تمام تمرکزم را بر روی مسائل فنی گذاشته و از همه حواشی دوری کردم. اما انگار برخی از افراد سکوت من را دوست ندارند و دائما حاشیه درست می‌کنند.
متاسفانه باز هم یکی از نشریه‌های کشور (روزنامه گل) که عادت کرده بر خلاف اسمش عمل کند، کاری انجام داد که بوی نفاق می‌دهد.
روز گذشته مطلبی از قول ارسلان مطهری منتشر شد که این بازیکن گفته بود: (از تماس علی آقا ممنونم اما تمرکزم روی موفقیت استقلال است). مطلبی که آنقدر برای من تعجب برانگیز بود که خودم بلافاصله با ارسلان تماس گرفتم و پیگیر صحت و سقم ماجرا شدم و او گفت چنین چیزی نگفته است!!
درست چند هفته قبل، همین روزنامه قبل از فینال جام حذفی با هدف قرار دادن بنده مقابل هواداران استقلال، مطلبی را منتشر کرد که با واکنش من همراه بود و با گذشت زمان همه متوجه شدند که دروغ است. الان هم هدفی جز بازی با احساسات هوادار میلیونی تراکتور و استقلال ندارند که این مطلب اشتباه را به عنوان تیتر یک انتخاب می‌کنند و از ترک‌ زبانان عزیز می‌خواهم که هوشیار باشند و مقابل چنین شایعاتی مقاومت کنند.
هیچ کس اندازه من ارسلان مطهری را نمی‌شناسد و از علاقه‌اش به استقلال خبر ندارد. من او‌ را مثل پسرم دوست دارم. اصلا در این رابطه ما هیچ صحبتى با هم نداشتیم. ولى متاسفانه یک عده احمق هم بدون در نظر گرفتن صحت و سقم مطلب دروغ روزنامه گل شروع به پیش داورى کردند و مطالبى رو در فضاى مجازى علیه بنده نوشتن. البته که احمق‌ها همه جا وجود دارند و نمی‌توان دهن این بى‌سوادهاى اجتماعى رو بست.
از همین‌ جا به باقی رسانه‌ها و نشریات اولتیماتوم می‌دهم که به چنین شایعاتی دامن نزنند، چون راه بعدی بنده اقدام از طریق مراجع قانونی است و دیگر به این صورت برخورد نخواهم کرد.
یا علی
دوستدار شما
علیرضا منصوریان"
گفتنی است، باشگاه تراکتور چندی پیش نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از اخبار و گزارش‌های خارج از عرف و واقعیت روزنامه گل، مصاحبه با این روزنامه را برای اعضای خود ممنوع کرده بود.
انتهای پیام/
اولتیماتوم سرمربی تراکتور به رسانه‌ها/ بازهم پای روزنامه گل درمیان است منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار