رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز تاکید کرد:

ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز

1399/07/13 - 13:29 - کد خبر: 28310 نسخه چاپی

نصر: عضو هیئت رئیسه هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز بر ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار این شهر تاکید کرد.

به گزارش نصر، سونیا اندیش صبح امروز در جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی با اشاره به تعدد رشته‌های تحت پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته‌های ورزشی این هیئت جدید و نو پا است، برگزاری جشنواره ائل گلی می‌تواند باعث معرفی، رشد و توسعه رشته‌های انجمن‌های ورزشی شود.
عضو هیئت رئیسه هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی افزود: برای برگزاری این جشنواره برای هریک از رشته‌ها، غرفه‌هایی مجزا در نظر گرفته خواهد شد و هر کمیته در محل‌های مورد نظر تجهیزات مورد نظر را به نمایش درآورده و در بخش‌های جنبی نیز با برگزاری مسابقات رشته ورزشی خود را برای مخاطبان و علاقه مندان اجرا و معرفی کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین مؤلفه این جشنواره برگزاری مسابقات شهروندی با هدف معرفی و شناساندن رشته‌های تحت پوشش در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی خواهد بود.
اندیش با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: این ویروس فرصت خوبی به وجود آورده مسائل و جزئیات جشنواره ائل گلی را بررسی کرده تا شاهد برگزاری پرشور این جشنواره مهم در دوران پساکرونا باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ورزش‌های آبی و هوایی فرصتی بی نظیر برای رونق گردشگری است بیان کرد: برای گسترش این رشته‌های ورزشی در استان، علاوه بر حضور بخش خصوصی نیازمند توجه ویژه و حمایت‌های مسئولان استانی است.
عضو هیئت رئیسه هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی در پایان بر لزوم توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم تبریز تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش در مناطق محروم مسائل اجتماعی و فرهنگی را نیز به دنبال دارد که ضروری است این مهم نیز مورد توجه هیئت استان باشد.
انتهای پیام/
 ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار