خبر/

خانه توسعه آذربایجان رحلت آیت الله صانعی را تسلیت گفت

1399/06/23 - 11:43 - کد خبر: 26885 نسخه چاپی

نصر: خانه توسعه آذربایجان با ابراز تاثر و تاسف فراوان در گذشت عالم ربانی و فقیه نواندیش و مبارز حضرت آیت الله العظمی یوسف صانعی ره را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، متن پیام تسلیت خانه توسعه آذربایجان به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

با تاثر و تاسف فراوان مصیبت ارتحال عالم نستوه ، فقیه نواندیش و آزادی خواه حضرت آیت الله العظمی یوسف صانعی ره را به محضر حضرت بقیه الله ، حوزه های علمیه ،‌ شاگردان ، مقلدین به ویژه به فرزندان و بیت مکرمش تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خدای متعال علو درجات ایشان را مسالت داریم.
رحلت این عالم زاهد و مرجع ژرف نگر خبر دردناک و ضایعه ی بس بزرگی است که جان و دل همه علاقمندان و دردمندان و مقلدان آن مرجع مبارز را سوزاند و داغ فراق امام امت را در اذهان دوباره زنده کرد.
آن عالم پرهیزکار و مصلح از رهروان و از ارادتمندان حضرت امام (ره) و از سردمداران و پایه‌ های انقلاب بزرگ به رهبری امام راحل ره بود که همه عمر شریفش را وقف خدمت به انقلاب،‌ اسلام و مردم کرد و لحظه ای از اعتلای کلمه حق و تلاش برای تامین حقوق شهروندان دریغ نورزید.
شجاعت و کیاست همراه با دیانت و عشق به اهل بیت و امام راحل از ایشان عالمی آگاه به زمان ساخته بودکه در عین صلابت و تبحر در فقه اهل بیت علیهم السلام، به لوازم زندگی روزمره و جهان امروز هم توجه و اهتمام جدی  داشتند.
خانه توسعه آذربایجان یک سازمان مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی است که در سال 1384 به همت "محمد سبحان اللهی" استاندار اسبق آذربایجان شرقی و جمعی از هفکران وی با هدف کمک به توسعه تبریز و آذربایجان با استفاده از اندیشه جمعی و ایده های نو مدیران و صاحب نطران درحوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاسیس شده است.
انتهای پیام/
خانه توسعه آذربایجان رحلت آیت الله صانعی را تسلیت گفت منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار