آزادراه تبریز - سهند گرفتار وعده ها؛

9 روز تا وعده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

1399/06/22 - 09:22 - کد خبر: 26778 نسخه چاپی

نصر: بهره برداری آزاده راه تبریز - سهند که بارها از سوی مسئولان با خلف وعده مواجه شده است در آخرین مورد 9 روز تا وعده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی زمان باقی مانده است.

به گزارش نصر؛ ابوالقاسم سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در نشست خبری با خبرنگاران که در 21 آذرماه سال گذشته برگزار شد وعده داد: اگر به فصل بارندگی نمی‌ رسیدیم شاید با ضریب اطمینان امید می ‌رفت تا آخر اسفند تمام شود ولی با این روند تمام نمی‌شود زیرا چهار کیلومتر باقی مانده است ولی قطعا با برنامه‌ ریزی تا آخر شهریور سال ۹۹ به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید. 
وی در این نشست اذعان داشته بود: نوع بزرگراه به آزادراه تبریز- سهند عوض شد و تبدیل به پروژه سرمایه‌ گذاری شده و الان به جای چهارخطه، ۶ خطه اجرا می ‌شود و الحمدالله از سال ۹۷ به خوبی در حال انجام است و پروژه با روند مشکل مالی وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد می توان از محل فروش زمین‌ ها این مشکل را حل کرد.
وی اظهار داشته بود: تبریز امکانات زیادی برای بارگذاری ندارد ولی در مقابل شهر نیاز به فعالیت‌ های به عنوان فعالیت و تکاپو می ‌خواهد.  کریدور تبریز- سهند به عنوان کریدور فعال برای کاربری شهری با گرایش گردشگری و دانش ‌بنیان پیش‌بینی شده و با رعایت قانون دسترسی به آزادراه به شعاع هزار متر از طرفین محلی برای توسعه فراشهری خواهد بود.
گزارش نصر حاکی است؛ با وجود اینکه عملیات احداث این آزادراه به سرعت در حال اجرا است و نمایندگان مجلس و استاندار آذربایجان شرقی نیز پیگیر موضوع به لحاظ اهمیت بوده است ولی گویا این آزادراه  22 کیلومتری همچنان گرفتار وعده هاست و تا پایان شهریور ماه امسال (موعد وعده مدیر کل راه و شهرسازی استان) نیز به بهره برداری نمی رسد.
خبر مربوط به نشست خبری مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی - آذرماه سال گذشته

انتهای پیام/
9 روز تا وعده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار