تهیه کننده فیلم سینمایی کمدی دده مین دردی؛

سرمایه گذاران استان به حوزه فرهنگ و هنر ورود کنند

1399/06/20 - 11:43 - کد خبر: 26714 نسخه چاپی

نصر: تهیه کننده فیلم سینمایی کمدی دده مین دردی گفت: سرمایه گذاران استان می توانند در حوزه فرهنگ و هنر شهرمان که پتانسیل و جایگاه حائز اهمییتی دارد ورود پیدا کنند و این یک سرمایه گذاری برد برد است چرا که هم برای آنها خوب است و هم برای هنرمندان استان.

به گزارش نصر، "بابک نهرین" در حاشیه ضبط فیلم سینمایی کمدی دده مین دردی، گفت: یار دوازدهم یک تیم تماشاگران آن هستن، لازم است ابتدا از رسانه نصر نیوز و از سایر اهالی رسانه های استان تقدیر کنم چرا که همیشه یار و یاور ما بوده اند.
وی با اشاره به سختی های تهیه کنندگی در استان، افزود: تهیه کنندگی در استان ما سخت است نبود بستر های تهیه در استان سختی های خاص خود را دارد، تهیه کننده در استان ما در حکم یک سرمایه گذار است .
وی ادامه داد: فیلم سینمایی "دده مین دردی" با وضعیت کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی اگر چه سخت اما تاکنون نیمی از پروژه اتمام یافته است.
نهرین افزود: از زمان شیوع کرونا خیلی از دوستان ما بیکار شدن و یک سری کار های مجازی و در نهایت بابک شو را کار کردیم، به این فکر افتادم به فیلم سینمایی ورود داشته باشیم و اگر بتوانیم از دست هنرمندان شهرمان بگیریم.
وی اضافه کرد: از مسئولین میخواهم از دستمان هم اگر نگیرند لاقل از پا نکشند! بحمدلله در شهرما در حوزه فرهنگ و هنر مشکلی از سوی مسئولین وجود ندارد، وضعیت معیشتی هنرمندان از روز آغاز کرونا ویروس هر روز سخت تر می شود، همه مشاغل اجازه فعالیت گرفته اند بجز فیلم و تئاتر.
نهرین افزود: هنرمندان جز قشر هایی هستند که به سرشان بزنید میتوانید نانشان را بگیرید اگر چه هنرمندان نان ندارند! باور کنید وضعیت  برخی از هنرمندان در این ایام کرونا چنان وخیم است که حاضر هستند کرونا بگیرند و بمیرند اما این روز ها را نبینند.
وی ادامه داد: هنرمند کسی نیست که گدایی کند، عزت نفس هنرمندان چنان بالاست که از گرسنگی می میرند اما دست نیاز باز نمی کنند.
نهرین ضمن دعوت از سرمایه گذاران، گفت: از کاشی و سرامیک مهدی پور بی نهایت متشکرم، بعنوان بخش سرمایه گذار بدون برگشتی این مجموعه زحمات بسیاری را متقبل شده اند که جا دارد از ایشان تشکر کنیم و نیاز است سرمایه گذاران استان به حوزه ی فرهنگ و هنر ورود داشته باشند.
وی افزود: همه اعضای تیم فیلم سینمایی دده مین دردی بومی هستند و اصلا اعتقادی به هنرمندان غیربومی ندارم، مرغ همسایه غازه ! وقتی می گوییم از تهران یا از شهر های دیگر آمده اند یعنی خیلی نفر خاصی هستند، تجربه نشان داده است هنرمندان بومی بهترین تولید را داشته اند.
وی ادامه داد: تجهیزات تیم را خودمان خریداری کرده ایم و تا وقتی که کرونا هست به فعالیتمان با همین تیم ادامه خواهیم داد، در این فیلم 70 نفر بطور مستقیم درگیر هستند.
نهرین اظهار کرد: به اعتقاد من کسی بالاتر از آقای خدا بنده کمدی را نمی شناسد چرا که هم هنرمند را خوب می شناسد و هم نویسنده خوب است.
وی گفت: از شورای نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می کنم چرا که فیلم نامه را بعد از دو روز تایید و پروانه ساخت صادر کردند و این نظارت و تایید در کمترین زمان حائز اهمیت بود و از زحمات این شورا سپاسگزاریم.
نهرین ضمن دعوت از سرمایه گذاران استان ابراز داشت: سرمایه گذاران استان می توانند در حوزه فرهنگ و هنر شهرمان که پتانسیل و جایگاه حائز اهمییتی دارد ورود پیدا کنند و این یک سرمایه گذاری برد برد است چرا که هم برای آنها خوب است و هم برای هنرمندان استان.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران در حوزه فرهنگ و هنر در عین اینکه هم تبلیغ می شوند بلکه یک کار فرهنگی نیز انجام می دهند که این بسیار حائز اهمییت است.
وی اضافه کرد: صدا و سیما شاید محدودیت هایی وجود داشته باشد اما اکنون خارج از صدا و سیما چندین فضای رسانه ای است که مخاطبین زیاد و قابل توجهی دارند، صدا و سیما نیز می تواند با جذب سرمایه گذار هنرمندان را دور هم جمع کند تا جامعه به اتفاق فرهنگی شاهد باشد.
وی در پایان افزود: سحر باز و چند فیلم سینمایی دیگر جز برنامه های آینده این تیم خواهد بود.
لازم به ذکر است بابک نهرین در این فیلم سینمایی بعنوان تهیه کننده، محسن خدا بنده کارگردان و نویسنده، محمدحسن نوری وکیلی تصویر بردار، محمد جلیلی مدیر تولید، محمد حسین رحیمی و مسعود ابراهیمی صدابرداران، شهرام ولیپور طراح گریم، بابک جاجائی طراح صحنه، آرمین حسین پور تدوین گر، آرزو دهناد دستیار کارگردان و بابک نهرین، سمانه بابازاده، رقیه ولی پور، غلامرضا باقری، نازنین زهتابی، نگار باهر در بخش بازیگران و آرتین شهرکی بعنوان بازیگر خردسال با حضور رحمان مفاتحی از عوامل فیلم سینمایی کمدی دده مین دردی به ایفای نقش پرداخته اند.
انتهای پیام/
 سرمایه گذاران استان به حوزه فرهنگ و هنر ورود کنند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار