خبر/

کادر درمان و جامعه پزشکی پلدختر به سوگ نشست

1399/06/12 - 22:46 - کد خبر: 26254 نسخه چاپی

نصر: توحید محرمی پزشک چیره دستی که با حضورش در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر، بخش عظیمی از مشکلات درمانی شهرستان و شهرهای همجوار را برطرف کرده بود با عروج نابهنگامش، بُهت و افسوس را مهمان دلها کرده است.

به گزارش نصر، قطار زندگی برای هر یک از ما در روز و دقایقی نامعلوم به ایستگاه آخر می رسد و دست تقدیر همه ی ما مسافران ابدیت را در مکان و زمانی نامشخص به سرمنزل خواهد رساند‌.
اما درگذشت بعضی از انسان ها برای جامعه و اجتماع ضایعه ای اسفناک و نفس گیر خواهد بود و در تاریخ و اذهان به ثبت خواهد رسید.  
 
توحید محرمی پزشک چیره دستی که با حضورش در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر، بخش عظیمی از مشکلات درمانی شهرستان و شهرهای همجوار را برطرف کرده بود با عروج نابهنگامش، بُهت و افسوس را مهمان دلها کرده است.
 
 
مردی که نشانه ی بارز او خستگی ناپذیری و شجاعت کاری بود  و حالا در سکوت و ماتم ماه محرم چشم از جهان بسته و شهری را با رفتن خود داغدار کرده است.

بنا به این گزارش، توحید محرمی سال 1356 در شهر مراغه دیده به جهان گشود. پس از طی مراحل تحصیلی، دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران و دوره تخصص را در دانشگاه شهید بهشتی این شهر در سالهای 90 تا 95 به اتمام رساند.
وی در مهرماه سال 95 در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر به عنوان جراح عمومی شروع به فعالیت کرد.
محرمی یکی از پزشکان حاذق و پرتلاشی در حوزه کاری خود بود و بیش 2 هزار مورد عمل های جراحی مختلف در کارنامه عملی خود به ثبت رسانده است.
وی در مدت زمان خدمت در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر بارها از سوی بیماران خود، خانواده هایشان، مسئولین شهرستانی و استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت‌.

محرمی مردی که دغدغه مندی اش نجات جان بیماران بود و در برخی مواقع در اسرع زمان و با کمترین امکانات حساس ترین جراحی ها را در اتاق کار خود با موفقیت به سرانجام می رساند در روزهای سیل فروردین 98 و پس از آن در کنار مردم پلدختر بوده و به خدمت رسانی مشغول بود.
 
 
توحید مرد همیشه فعال در حوزه ی شغلی خود، در طول دوران خدمت در بیمارستان صحرایی در پساسیل پلدختر نیز عمل‌های جراحی زیادی را با موفقیت انجام داد.
این جراح بزرگ و مردمی در پنجم اسفند 98 بر اثر جراحت ناشی از یک درگیری فیزیکی توسط فرد یا افرادی نامهربان و در یک عمل ناجوانمردانه و ناپسند، دچار آسیب شدید جسمی شده به طوری که با بالگرد به مرکز استان انتقال یافت و تا مدتها در حالتی بغرنج بر تخت بیمارستان بستری بود. 

وی سرانجام پس از مدت ها تحمل رنج و دست و پنجه نرم کردن با بیماری با روحیه و شوق خدمت، در 16 اردبیهشت ماه سال جاری به پلدختر بازگشت.

محرمی با وجود نامهربانی ها و نامردمی های عده ی معدودی که در پیج خصوصی خود نیز از درد و دل خود نسبت به این افراد اشاره کرده بود باز خدمت رسانی به مردم را ترک نکرد و تا آخرین ساعات عمر خود خالصانه و جوانمردانه به تعهد طبابتی خود عمل کرد.

به نقل از منبع موثق توحید مرحمی عصر پنجشنبه ششم شهریور ماه سالجاری حوالی ساعت 15 به منزل خود واقع در کوی بسیجیان مراجعه کرده اما پس از تلفن های مکرر و بی پاسخ بیمارستان امام پلدختر برای حضور وی در شیفت شب، کادر درمان متوجه غیرعادی بودن اوضاع شده و با نگرانی از سلامت وی به درب منزل مراجعه کرده و در عین ناباوری متوجه فوت این پزشک عزیز می شوند.
 
 
گفتنی است تنها فرزند وی آروشا خانم بوده که تقریبا چهار ساله می باشد.
هنوز اطلاعاتی در خصوص جزئیات و علت مرگ این طبیب مردمی و دلسوز در دسترس نیست.
انتهای پیام/
کادر درمان و جامعه پزشکی پلدختر به سوگ نشست منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار