خبر/

قدردانی فرماندار تبریز از عملکرد شهرداری در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار

1399/05/30 - 13:36 - کد خبر: 25525 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ‌شهرستان تبریز از عملکرد شهرداری در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار قدردانی کرد و گفت: به رغم مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی شاهد هستیم که شهرداری تبریز پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در مناطق کم برخوردار شهر اجرا می کند.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی صبح امروز در بازدید از پروژه های مسیرگشایی شهرداری منطقه ۱۰ و  پارک ستارخان تبریز گفت: عملکرد شهرداری تبریز و مدیران این مجموعه در مناطق حاشیه نشین شهر رضایت بخش است و جا دارد این روند تداوم یابد.
وی با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهرداری تبریز در بخش های خدماتی، رفاهی، عمرانی و مسیرگشایی در مناطق کم برخودار تبریز گفت: این پروژه ها با همکاری اهالی با سرعت پیش می رود که این همکاری جای قدردانی دارد.
مهدوی تاکید کرد با تداوم همکاری مردم در طرح های مسیرگشایی مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شاهد خواهیم بود که دیگر از واژه حاشیه نشینی برای این مناطق استفاده نشود.
فرماندار تبریز در خصوص بازدیدش از پارک ستارخان نیز گفت: قبرستان قدیمی و متروکه ستارخان توسط شهرداری تبریز در حال تبدیل شدن به پارک است و در داخل این مجموعه بزرگ فضاهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی ایجاد می شود که اقدام شایسته و مثبتی است و از عملکرد شهرداری منطقه ۱۰ در این خصوص قدردانی می کنیم.
انتهای پیام/
قدردانی فرماندار تبریز از عملکرد شهرداری در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار