شهردار منطقه سه تبریز خبر داد:

نشست کانال ایلی سو در آخر شریعتی بر اثر فرسودگی دال‌های بتنی است/خسارت وارده به خودروها پرداخت می‌شود

1399/05/02 - 14:19 - کد خبر: 23822 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز گفت: کانال ایلی‌سو حدود ۴۲ سال پیش و در سال ۵۷ احداث شده است که در اثر فرسودگی هر از گاهی شاهد ریزش بخشی از آن هستیم.

به گزارش نصر، داود طالب‌نژاد در گفتگو با خبرنگار  با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کار تعویض و دال‌گذاری این کانال را آغاز کرده‌ایم، ولی چون پروژه‌ای بزرگ و هزینه‌بر است، تکمیل آن زمانبر است.
او ادامه داد: ریزش امروز سقف کانال ایلی سو در مجاورت دانشگاه هنر رخ داد که محل تردد و عبور و مرور شهروندان نبوده و از آن به عنوان پارکینگ استفاده می‌کردند.
شهردار منطقه ۳ تبریز عنوان داشت: خوشبختانه خسارت جانی در این اتفاق رخ نداده است و پس از بیرون آوردن خودروهای پارک‌شده در محل، اقدام به تخریب، نخاله‌برداری و بازسازی این محوطه می‌کنیم.
او تأکید کرد: از آنجایی که تاسیساتی که در سطح شهر خسارت می بینند بیمه شده است، مالکان خودروها می‌توانند برای دریافت خسارت از شرکت بیمه‌گر اقدام کنند، و حتی اگر پرداختی بیمه جبران خسارت نکند، شهرداری تبریز مابقی خسارت را پرداخت می‌کند.
او خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کمربندی میانی و بلوار شهید قاسم سلیمانی نیز کار بازسازی و تعویض‌ دال‌های این کانال را در دستور کار قرار دادیم و حتی عملیات عمرانی در نقاطی را که ریزشی نداشتند، شروع کرده ایم.
کانال ایلی‌سو یکی از زیرساخت‌های شهری تبریز است که بخش بزرگی از محلات منطقه ۳ را پوشش داده و در جهت هدایت آبهای سطحی به کار گرفته می‌شود؛ این کانال در سال ۱۳۵۷ ساخته شده و در سال‌های اخیر هر از گاهی به دلیل فرسودگی دال‌های آن ریزشی داشته است که مدیریت شهری تبریز برای پیشگیری از هر گونه اتفاقی، کل مسیر ایلی سو را مورد بازسازی قرار داده است.
انتهای پیام/
نشست کانال ایلی سو در آخر شریعتی بر اثر فرسودگی دال‌های بتنی است/خسارت وارده به خودروها پرداخت می‌شود منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار