مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

رفع نواقص ترافیکی برای افتتاح آزادراه تبریز-سهند

1399/05/02 - 13:34 - کد خبر: 23819 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از انجام اقدامات ترافیکی لازم برای افتتاح پروژه تبریز- سهند خبر داد و گفت: برای جلوگیری از معضلات افتتاح پروژه تبریز- سهند با رفع کاستی ها و نواقص این پروژه در محل اتصال به تبریز اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش نصر، مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور شهردار تبریز در بررسی های به عمل آمده در خصوص افتتاح پروژه تبریز – سهند و تداوم جلسات این پروژه با حضور ارگان های مرتبط جلسه ای روز گذشته در سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.
اصغر آدی بیگ افزود: طبق شنیده ها قرار است این پروژه در آینده نزدیک افتتاح و زیر بار ترافیک برود اما به نظر می رسد اگر کاستی ها و نواقص این پروژه در محل اتصال به تبریز رفع نشود، هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ روانی ترافیکی دچار چالش خواهد شد و لازمه جلوگیری از بروز مشکلات و معضلات احتمالی این است که تمامی ارگانهای مرتبط به نسبت وظایف خود پای کار باشند.
وی ادامه داد: هرچند برای انجام تغییرات خیلی زمان از دست داده ایم ولی امیدواریم از هم اکنون تمهیدات لازم برای بعد از افتتاح پروژه پیش بینی شود.
انتهای پیام/
رفع نواقص ترافیکی برای افتتاح آزادراه تبریز-سهند منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار