گزارشی از صعود ادامه‌دار قیمت‌ طلا و ارز در بازار تبریز؛

نوسان شدید، مانع معاملات نشد/ قیمت‌های لحظه‌ای و ضرر افراد حقیقی!

1399/04/15 - 16:58 - کد خبر: 22844 نسخه چاپی

نصر: علی‌رغم نوسان شدید و خرید و فروش بی حساب کتاب افراد حقیقی و فروشندگان؛ قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز از مرز 10 میلیون 500 هزار تومان و قیمت هر گرم طلا از مرز 932 هزار تومان عبور کرد.

به گزارش نصر به نقل از آناج، قیمت طلا و ارز در بازار امروز تبریز از نرخ‌های رسمی عبور کرده و هم اکنون در بلاتکلیفی، خرید و فروش میشود. مشاهدات خبرنگار اقتصادی آناج از بازار طلافروشان تبریز حکایت از نوسانات شدیدی دارد که هم اکنون معاملات را بی در پیکر کرده است.
بسیاری از طلافروشان، طلاها را بدون توجه به نرخ های رسمی و با قیمت پایین‌تر، خرید و با قیمت‌های بالاتری به فروش میرسانند. با این حال قیمت طلا و سکه در بازار امروز تبریز، همچنان به صورت نجومی بوده و همچنان در حال افزایش است.
قیمت هر گرم طلای 18 عیار در تبریز با تغییر حدود 20 هزار تومانی، با قیمت 932 هزار تومان معامله شده و هر سکه تمام بهار آزادی امروز با رکورد شکنی خود با قیمت 10 میلیون و 500 هزار تومانی در حال داد و ستد است.
نیم سکه با قیمت پنج میلیون 180 هزار تومان و ربع سکه به قیمت سه میلیون تومان و قیمت هر دلار آمریکا از صبح امروز در بازار تبریز به بیش از 22 هزار تومان رسیده است.
آنچنان که گفته شد، این قیمت ها در بازار به صورت کاملا نوسانی بوده و تقریبا بالاتر از قیمت های مذکور، معاملات در حال انجام است. نکته جالب توجه در این موضوع، استمرار  معاملات است. به طوری که علی‌رغم بالا رفتن بیش از حد قیمت ها و تصنعی بودنشان، بسیاری از افراد حقیقی همچنان در حال سرمایه گذاری در این بازار هستند.
انتهای پیام/
نوسان شدید، مانع معاملات نشد/ قیمت‌های لحظه‌ای و ضرر افراد حقیقی! منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار