خبر/

"حامدی‌خسروشاهی" از امام جمعه تبریز حکم گرفت / رویکرد جوانگرایانه حجت الاسلام "آل هاشم"

1399/03/27 - 13:04 - کد خبر: 21865 نسخه چاپی

نصر: "حامد حامدی‌خسروشاهی" عضو تحریریه پایگاه اطلاع‌رسانی آناج و از فعالان فرهنگی طی حکمی از سوی امام جمعه تبریز به عنوان معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب شد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در تازه‌ترین انتصاب، رویکرد جوانانه‌ای درپیش گرفت و دو چهره جوان و فعال در حوزه فرهنگی را به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان روانه کرد.
در این راستا حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی با حکمی از سوی دبیر ستاد احیای امر به ‌معروف کشور و امام جمعه تبریز به عنوان دبیر این ستاد در آذربایجان‌شرقی منصوب شد.
همچنین حامد حامدی‌خسروشاهی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان نیز طی حکمی از سوی امام جمعه تبریز به عنوان معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی منصوب گردید. 
امام جمعه تبریز در مراسم معارفه این دوچهره فرهنگی، شیوه‌های نیکو در امر‌به‌معروف و نهی از منکر را مهم توصیف کرده و اظهار داشت: طبق فرموده رهبر انقلاب، معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم؛ هر کسی که در این راه تلاش کند، آمر به معروف است؛ همچنین حفظ عزّت و آبروی ملّت ایران، بزرگ‌ترین معروف است.
در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام میرزایی جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: به تحقیق، زیربنای جامعه اسلامی بر امر به معروف و نهی از منکر استوار است و اقامه آن مشارکت فعال اجتماعی را می‌طلبد.
انتهای پیام/
منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار