ضرورت استفاده از ظرفیت هیأت رئیسه برای حل مشکلات ملی، بومی و منطقه ای

1399/03/08 - 16:15 - کد خبر: 20887 نسخه چاپی

نصر: متفکر آزاد گفت: تمام سعی خود را می‌کنیم تا از همه ظرفیت هیأت‌ رئیسه برای حل مشکلات مردم در سطح ملی، بومی و منطقه‌ای استفاده کنیم.

به گزارش نصر به نقل از تبریز بیدار، روح الله متفکر آزاد در اواین گفتگوی رسانه ای بعد از عضویت در هیات رئیسه مجلس یازدهم در گفتگو با تبریزبیدار اظهار داشت: مجلس آستین‌های خود را برای حل مشکلات مردم بالا زده است و هیأت‌رئیسه نیز یک هیأت‌رئیسه چالاک، توانمند و کار بلد به نظر می رسد. 
وی افزود: امیدوار هستیم به لطف خداوند بتوانیم برای پیگیری کلیه مطالبات ملی آستین بالا زده و از این طریق بتوانیم با ایجاد همدلی در داخل مجلس مشکلات ملی و استانی را حل کنیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بیان داشت: هیأت‌رئیسه می‌تواند برای چانه‌زنی در مسائل و مشکلات ملی، بومی و منطقه‌ای بسیار کمک کند لذا ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا از همه ظرفیت هیأت‌ رئیسه برای حل مشکلات مردم در سطح ملی، بومی و منطقه‌ای استفاده کنیم.
متفکر آزاد در رابطه با حضور ۲ نماینده از حوزه انتخابیه تبریز در ترکیب هیأت رئیسه گفت: از اعتماد نمایندگان مجلس و نمایندگان حوزه تبریز تشکر می‌کنیم که ما را به‌عنوان عضو هیأت‌رئیسه مجلس انتخاب کردند.
وی در پایان در خصوص انتخاب رئیس مجلس نیز گفت: آقای حاجی‌بابایی به نفع انتخاب فراکسیون کناره‌گیری کرد و تقریباً اختلاف جدی در رأی نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس وجود نداشت و اکثریت آرا به آقای قالیباف اختصاص داشت.
انتهای پیام/
ضرورت استفاده از ظرفیت هیأت رئیسه برای حل مشکلات ملی، بومی و منطقه ای منابع محلی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار