در پی شیوع ویروش کرونا؛

همکاری وزارت ورزش و صدا و سیما برای آموزش فعالیت‌های ورزشی در خانه

1398/12/22 - 16:55 - کد خبر: 16487 نسخه چاپی

نصر: وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که این وزارتخانه در نظر دارد با همکاری شبکه ورزش و شبکه سلامت و با استفاده از ظرفیت رشته‎‌های قابل اجرا در منازل، برنامه‌های ورزشی، تفریحی و فراغتی را تولید و پخش کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در نامه «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش برای «عبدالعلی علی‌عسگری» رییس سازمان صدا و سیما آمده است: بنا به شرایط شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیش‌بینی تمهیدات لازم برای حفظ سلامت و نشاط مردم، این وزارتخانه در نظر دارد با همکاری شبکه‌های ورزش و سلامت با استفاده از ظرفیت رشته‌های قابل اجرا در منازل برنامه‌های ورزشی، تفریحی و فراغتی را تولید و پخش کند.

در بخشی دیگر از این نامه آمده است:با عنایت به اهمیت موضوع، دستور لازم از طریق کارگروه ذیربط با حضور نمایندگان صدا وسیما، فدراسیون‌های ورزشی، فدراسیون پزشکی - ورزشی و کارشناسان مرتبط با مسوولیت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی این وزارت صورت پذیرفته است.

در این نامه همچنین در خصوص تامین منابع پیش‌بینی حمایت این وزارتخانه از طریق قرارداد مشارکت در تولید و پخش نامه به بند ج ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور اشاره شده است‌.
انتهای پیام/
همکاری وزارت ورزش و صدا و سیما برای آموزش فعالیت‌های ورزشی در خانه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار