دبیر کل کمیته ملی المپیک؛

اردوهای غیر ضروری لغو می‌شود

1398/12/07 - 16:40 - کد خبر: 15425 نسخه چاپی

نصر: دبیر کل کمیته ملی المپیک از لغو اردوهای غیر ضروری رشته های ورزشی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، کیکاووس سعیدی با مثبت خواندن جلسه مشترک کمیته اجرایی با «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، ساز و کار اجرا و ابلاغ آن، بحث منابع مالی، تحصیل اعتبارات و بسیج منابع برای حضور قدرتمند کاروان ورزشی ایران در المپیک و موضوع سرپرستی فدراسیون‌های ورزشی از مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.
وی ادامه داد: از دستاوردهای خوب این نشست‌ها رفع ابهامات و تأکید مشارکت حداکثری در حوزه مدیریت کلان ورزش کشور بود که توسط سلطانی‌فر و صالحی امیری مورد تأکید قرار گرفت.
سعیدی تعامل میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را در طول سال‌های گذشته بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: این دوران را می توان یکی از  موفق‌ترین دوران معرفی کرد که مشارکت حداکثری وجود دارد.
وی تاکید کرد: در تصمیم‌سازی های ورزشی به خصوص در حوزه سیاست‌گذاری در حوزه کلان و راهبردی و این همدلی ناشی از فضای صمیمی و دوستانه و مشارکت کارشناسی است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک‌ در خصوص تصمیمات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری از شیوع کرونا گفت: در خصوص این بیماری سلطانی‌فر به موقع ورود کرد و با همفکری فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک، پروتکلی تهیه و ارائه شد. به این ترتیب مقرر شد رویدادهای غیر المپیکی با تعویق و اردوهایی که کاملا ضروری است، به طور ویژه کاملا ایمن و مسابقات لیگ در سطح لیگ برتر بدون تماشاچی برگزار شود.
سعیدی عنوان کرد: در کمیته ملی المپیک هم فعالیت آکادمی ملی المپیک را به حداقل سطح رساندیم و فقط قهرمانان المپیک که سهمیه کسب کرده‌اند، در این مکان تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد.
انتهای پیام/
اردوهای غیر ضروری لغو می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار