رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان خبر داد:

نایب‌قهرمانی سپک‌تاکرای زنجان در لیگ برتر و قهرمانی کشور

1398/11/20 - 10:15 - کد خبر: 14163 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان، از نایب‌قهرمانی نمایندگان زنجان در رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ برتر خبرداد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، جعفر رمضانی در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه رقابت‌های سپک‌تاکرای قهرمانی کشور با حضور ۱۱ تیم و به میزبانی زنجان برگزار شد، گفت: در این دوره از رقابت‌ها که در رده سنی زیر ۱۸ سال پسران برگزار شد، تیم‌های مرکزی، همدان، گلستان، سمنان، کردستان، هرمزگان، قزوین، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و زنجان به مدت سه روز به مصاف هم رفتند.
وی با یادآوری اینکه بعد از پایان رقابت‌های سپک‌تاکرای قهرمانی کشور، تیم مرکزی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، افزود: بعد از تیم مرکزی، تیم زنجان که میزبانی این دوره از مسابقات را عهده‌دار بود توانست بر سکوی نایب‌قهرمانی بایستند و تیم‌های همدان و آذربایجان‌شرقی نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.
رمضانی همچنین از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر سپک‌تاکرای باشگاه‌های کشور با حضور ۶ تیم در زنجان خبر داد و تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها نیز شاهد رقابت شش نماینده از استان‌های زنجان، گیلان، کرمانشاه، قزوین، سیستان و بلوچستان و مرکزی بودیم.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر سپک‌تاکرای باشگاه‌های کشور به تیم ورزش و جوانان گیلان رسید، خاطرنشان کرد: نماینده زنجان که به نام تیم مرحوم سودی پا به این مسابقات گذاشته بود نایب‌قهرمان شد و تیم شهدای کنگاور کرمانشاه نیز جایگاه سومی را از آن خود کرد.
انتهای پیام/
نایب‌قهرمانی سپک‌تاکرای زنجان در لیگ برتر و قهرمانی کشور خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار