آگهی دولتی |
آگهی مناقصه عمومی اداره کل پشتیبانی اموردام استان آذربایجان شرقی | 1404.02.07
1404/02/07 - 07:00 - کد خبر: 136567
نسخه چاپی
شرکت سهامی پشتیبانی اموردام کشور | نوبت اول : 07/02/1404 | آگهی مناقصه عمومی شماره 24/1404 | نوبت دوم : 08/02/1404
1- مناقصه گزار: اداره کل پشتیبانی اموردام استان آذربایجان شرقی به شناسه ملی 14002771736وشماره اقتصادی 411113673771
به نشانی: تبریز- خیابان راه آهن – جنب کوی گلستان
2- موضوع مناقصه : تعمیر ،نگهداری و راهبری تاسیسات فنی سرد خانه تبریز ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره مناقصه 2004001014000064
3- نوع تضمین شرکت درفرایندارجاع کار: اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شماره شبا 900100004001039806370564 IR باکد شناسه شماره 942203954100000000000000000005خزانه بانک مرکزی قابل واریز درکلیه شعب بانک ملی ایران وسایر بانک های مجاز یا ضمانت نامه بانکی به نام مناقصه گزار( کلیه بانکها به جز بانک سرمایه ، بانک ایران زمین) ویا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها ودولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید (موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت ) را ضمن درج درسامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت 12 روز پنج شنبه مورخ 25/02/1404به مناقصه گزار تسلیم گردد.ضمناً تاریخ ضمانت نامه صادره باید از آخرین تاریخ تحویل پیشنهاد به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد.
4- مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار : مبلغ 000/000/400/1ریال(یک میلیاردو چهار صد میلیون ریال) بنام اداره کل پشتیبانی اموردام استانآذربایجان شرقی
5- زمان دریافت اسناد ، تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی :
1-5- مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد :تا ساعت 14 روز یک شنبه مورخ 14/02/1404
2-5- مهلت ارائه پیشنهاد درسامانه ستاد : تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 25/02/1404
3-5- مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت 12 روز پنج شنبه مورخ 25/02/1404
4-5- زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 27 /02/1404 واقع در نشانی مناقصه گزار
6- خرید اسناد: متقاضیان شرکت درمناقصه می توانند پس از واریز مبلغ500000 ریال (غیر قابل استرداد به شماره حساب شبا 310100004001039804006087IR با کد شناسه شماره 364039854203900800000000000053 بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد ) در زمان مهلت دریافت اسناد ( ردیف 1-5 آگهی ) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
7- فیش رسید پرداخت مبلغ500000 ریال خرید اسناد درمهلت ارایه پیشنهاد ( ردیف 3-5 آگهی ) به همراه پاکت الف به دبیرخانه کمیسیون معاملات استان تحویل گردد.
8- مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهدشد ولازم است مناقصه گران درصورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام درسایت مذکور ودریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت درمناقصه محقق سازند . تاریخ انتشار درسامانه روز یکشنبه مورخ 07/02/1404 می باشد.
9- سایر اطلاعات وجزئیات مربوطه دراسناد مناقصه مندرج می باشد.
روابط عمومی
اداره کل پشتیبانی اموردام استان آذربایجان شرقی
نصر