این دو مدالم را به مردم عزیزمان تقدیم می‌ کنم:

همتی: فکر می‌ کردم دو طلا بگیرم اما نقره شد

1403/06/13 - 15:56 - کد خبر: 120184 نسخه چاپی

نصر: بانوی ملی‌پوش تیراندازی با کمان تبریز پس از دبل نقره‌ای خود در پارالمپیک پاریس گفت: فکر می‌کردم دو مدال طلا بیاورم اما قسمت نشد و نقره گرفتم. این دو مدالم تقدیم به مردم عزیز ایران.

به گزارش نصر، فاطمه همتی بعد از کسب مدال نقره در بخش میکس کامپوند رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان اظهار داشت: در بازی اول با قرعه استراحت روبه‌رو شدیم و در ادامه در بازی دوم توانستیم برزیل را شکست دهیم. در نیمه نهایی به مصاف تیم هند رفتیم که از قدرت‌های جهان بوده و رکورددار هستند و در این مسابقات هم رکورد پارالمپیک را زدند. رقابت نفس‌گیری با این تیم داشتیم و توانستیم با تیر طلایی این تیم را مغلوب کرده و به فینال برسیم. در فینال نیز به بریتانیا خوردیم، اما دیگر نشد و نقره قسمت‌مان شد.
وی درباره عملکرد خوبش در فینال عنوان کرد: به هر حال مسابقه میکس یک کار تیمی است و از نظر من هر دو نفرمان هم خوب و عالی بودیم. من در بخش انفرادی مدال نقره گرفتم و خدا را شکر می‌کنم که یک نقره دیگر هم کسب کردم.
همتی در واکنش به این سوال که آیا تصور می‌کرد بتواند دو مدال نقره کسب کند یا نه، گفت: فکر می‌کردم دو مدال طلا بگیرم، اما نقره شد. از فدراسیون جانبازان و توانیابان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم. آقایان جلیل کوهپایه‌زاده و غفور کارگری زحمات زیادی کشیدند. همچنین تمامی دست‌اندرکاران و هر کسی که در این راه همراه ما بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. این دو مدالم را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنم.
انتهای پیام/
همتی: فکر می‌ کردم دو طلا بگیرم اما نقره شد منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار